Vi föll på målsnöret...

Jag frångår mina principer och skriver ett inlägg från kontoret...bara för att meddela er att jag precis fick besked från Postkodlotteriet att: Det INTE blev vi som fick komma till tv programmet. Sorgligt? Ja givetvis...men det går ingen nöd på oss och det var roligt att komma så långt som vi gjorde. De ville gärna behålla våra profiler för framtida bruk...och det fick dom såklart!

Givetvis förhörde jag mig om det var många  par dom träffat...och det var jättejättemånga sa hon och dessutom tydligen bara 3 par som skulle vara med i programmet om jag förstod det hela rätt. Så Grattis till dom!

Nu rullar vårt liv på som vanligt igen..och man kan återgå till plan A...för med eller utan Postkodlotteriet så ska vi ju faktiskt gifta oss! och det är den största vinsten för mig!!

Älskar dig min lilla gubbe...

Postat av: Bmamma

det var synd att ni inte kom med jag tror ni hade gjort er bra i tv du har sån härlig humor och skriver bra så det är inte din förlust det är postkodslotteriets och alla tvtittare som är förlorarna

2009-04-02 @ 12:07:08
Postat av: Svar till Bmamma

Åh..Du e bara för go! så glad jag blev nu :D det är så sant..så sant! Det är deras förlust! haha kunde blivit det roligaste avsnittet någonsin om vi varit med! Kramar dig

2009-04-02 @ 18:01:08
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh kärlek e den högsta vinsten!

2009-04-02 @ 21:51:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Pia

Åh så tråkigt, men.. som du skrev Ni har kärleken!! Det är värt allt!!

Kram!

2009-04-04 @ 01:11:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0