Får dementera det jag skrev om PostkodLotteriet..

Nu precis ringde en jättetrevlig kille och gratulerade till vinsten :D Han informerade också mig om att de hade bestämt sig för att dela ut fler och mindre vinster..det låter som en bra idé tycker jag nu i dessa ekonomiska "kristider" och personligen tycker jag det är roligare om fler får dela på kakan. Vidare berättade han att det var dags för "grannyra" i Maj. Det hade ju inte varit fel om det varit vår tur i min "lilla" by att vinna. Herregud då hade vi kanske inte behövt spara mer till bröllopet. Tänk om man vunnit en liten slant...hehe den giriga vill ju alltid ha mer. Men å andra sidan ligger vi ju redan på + på "bröllopskontot..så jag ska inte klaga. Och å tredje sidan kommer ju alltid skatteåterbäringen lagom till sommaren..hehe Det använder jag gärna som ursäkt till min blivande när jag vill "tulla" på bröllopspengarna. En annan rolig sak var att han frågade mig om han störde mitt i antikrundan? - Eh nä, men mitt i "bloggandet", svarade jag. - Jaha vad kul! jag sitter faktiskt också och håller på med blogg under tiden vi pratar. Vart bloggar du? och vad handlar din blogg om? sa han då. Jag ville inte riktigt svara..så mitt svar blev: - Nja..nu skriver jag mest om min förkylning..och jag skriver på blogg.se.. Sen var det färdigdiskuterat...hehe


Broder Tuck; "Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0