Personality Disorder Test

Nu har jag roat mig med ännu ett test..som tydligen skulle tala om för dig om du hade någon "personlighetsstörning". Ibland funderar jag på VEM som sitter och kommer på alla dessa tester och frågor som finns?! är det liksom ett heltidsarbete? eller mer en fritidssysselsättning? Hur som helst är det ett mycket roligt tidsfördriv! så vem det än är; Sluta INTE med det! Mitt resultat får tala för sig själv; lika "Low" som jag känner mig...så för en gångs skull kanske testet stämmer..haha :D

 
DisorderRating
Paranoid Disorder:Low
Schizoid Disorder:Low
Schizotypal Disorder:Low
Antisocial Disorder:Low
Borderline Disorder:Low
Histrionic Disorder:Moderate
Narcissistic Disorder:Low
Avoidant Disorder:Low
Dependent Disorder:Low
Obsessive-Compulsive Disorder:Low

-- Personality Disorder Test - Take It! --
-- Personality Disorders --
                                  Vågar DU testa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0