I min blogg

tänkte jag sammanfatta mitt liv...både i nutid och dåtid. Mina känslor, tankar och upplevelser kan variera väldigt mycket från dag till dag. Bli inte förvånade om jag plötsligt skriver om saker jag upplevt för väldigt långtid sedan. Det är viktigt att man bearbetar saker man upplevt på det sätt som passar en bäst. Vissa människor måste kasta med saker, skrika, gråta, bli våldsamma eller t.om. ta alkohol till hjälp för att våga möta sin rädsla eller känsla. Mitt sätt är att skriva eller prata av mig skiten. Inget är rätt eller fel så länge man inte medvetet skadar andra i sin närhet. Det visar bara att vi är mänskliga och att vi är olika. En annan viktig sak att komma ihåg är:

"Ingen kan såra mig utan mitt medgivande"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0