Och nu är vi i Kalmar

Vi anlände till Rafshagsuddens camping igår..och här är verkligen helt underbart! Om vädret håller i sig tror jag att vi stannar här tills vi måste åka hem på söndag! japp..vi måste ju hem..vi har ju ett bröllop att anordna om ca 1 1/2 vecka! shit var har tiden blivit av?!

Om ni tittar riktigt noga på högra bilden nedan som föreställer utsikten från vår vagn så ser man Ölandsbron! hehe

  


Det första Pepsi ville göra var att testa hundbadet..och det fick han givetvis! haha..han är som en säl i vattnet och låter som en också för den delen...han låter som en säl när han simmar och som en liten gris när han springer..konstig blandning det där..hehe Förresten är det faktiskt campinggäster som påpekat vilken stilig hund vi har! Hmm..mitt svar har blivit; - Inte om ni ser honom på nära håll! haha

     


När min lilla sälkorv kom upp ur vattnet bar han sig lite konstigt åt...ja mer än vanligt då menar jag. Det visade sig att någon oförsiktig människa "tappat" en fiskelina i vattnet! Suck och Grr..nu är vi ju bara glada för att det inte satt en medföljande krok på linan! men den hade snurrat in sig rejält runt tassen. Men det var ingen större fara med min lilla vovve...som ni kan se nedan låg han först och blev varm vid grillen och sedan somnade han när han svalkade örat i vattenskålen..hehe

  



Postat av: loppan

vadå en fiskelina?! jävla bitches !! fan vad fint väder ni har, vi har värsta millimeter invasionen här så har ni sol och fint!

2009-07-30 @ 13:05:45
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ujuj vad ni far! Spännande med bröllopet - hoppas man får se lite bilder, allra helst på den fina klänningen!

2009-07-30 @ 22:23:15
URL: http://sarahserenad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0