Efter en mindre rolig Onsdag..Äntligen Torsdag!

Igår körde det ihop sig rejält på jobbet..tyvärr inget jag kan berätta om här. Men efter regn kommer ju solsken heter det! Jag har tillbringat kvällen hittills med att maila en RIKTIGT bra kontakt jag fått som ska hjälpa till med Bröllopskläderna. Har hittat helt underbara klänningar till både mig och döttrarna! Leverantören skulle försöka fixa bilder på den färgen jag ville ha till yngsta dottern, så fort jag bestämt mig är Ni givetvis dom första som får se! Ja jag vet jag är helt underbar! Har kommit på att bröllopskläder är ett ganska klurigt ord att skriva?! nu precis när jag skrev det här upptäckte jag att jag skrev det igen..alltså detta; bröllpopskläder! fattar inte varför det där lilla p:et envisas med att hamna där? samma sak när jag mailat...bröllpopskläder..jag menar vad f'n är det?!


En annan sak jag brukar ha roligt med är T9 på mobiltelefonen...ni vet ordboken. haha man kan få sig många roliga skratt av den! Om jag har en tråkig dag på kontoret tar jag upp min mobil och leker med T9! Ett tips bara: förgyll er dag med T9! eller det kanske bara är jag som är väldigt lättroad..hehe. Prova som exempel att skriva in Herregud...första gången jag gjorde det stavade telefonen det till; Herrehud! skitkul! jag tyckte det lät så roligt att jag lät det stå kvar för att se om vederbörande tänkte på det. Det gjorde hon! haha samma sak om man skriver rumpa (ja, det händer väl?) då vill telefonen att det ska stå stora! ordet jag ville skriva står längst ner istället! nästan så att den censurerar?! Vi tar en sista..om man skriver in tunga ändrar telefonen till punga! Kanske ska tillägga att just denna telefon är en Sony Ericsson. Jaha..då vet ni vad jag har för humor! väldigt låg och det är INTE mycket som behövs för att roa mig..hehe

När jag skulle köra för att hämta loppan på skolan efter jobbet och stod vid trafikljusen och väntade såg jag plötsligt en lastbil jag kände igen svänga in på den gata jag stod på fast i motsatt körriktning. Genast vaknade jag upp i min halvslummer! för visst satt det en skylt i framrutan där det stod ILKKA?! jajamen..det var HAN! Min älskling! Utan att tänka mig för slängde jag mig på tutan som en galning och tutade och viftade om vartannat! haha..tänkte jag sen,  när jag såg att personerna i bilarna runt mig tittade precis som jag inte var klok..som om han som satt så högt upp i den stora lastbilen skulle höra eller se lilla mig i min lilla SAAB?! Jag ringde kvickt upp honom och sa; - Jag såg dig! - Va? Jaså var det du som tutade? jag hörde att någon tutade som en tok men såg ingen. - Nä..men det var jag..hehe - Du e för go gumman, älskar dig. - Älskar dig med.Puss/ Sen satt jag hela vägen till skolan med jordens fånigaste leende på läpparna. Nu klarar jag mig tills imorgon när han kommer hem.

Nu ska jag synda...kunde bara inte motstå frestelsen..och ändå är det inte ens Lördag! Men man ska ju följa sitt hjärtas röst och gå på sin magkänsla sägs det!





Postat av: Maria, Victor & Filip

Mmm, va gott det ser ut....imorgon blir det godis här med!

2009-03-05 @ 21:50:44
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: Bmamma

glömde

8;e sanningen / även jag är långsint jag glömmer aldrig en oförrätt och hämden är ljuv när den kommer och det gör den oftast även om det kan ta tid ibland

2009-03-05 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0