Jag är ond i smyg...

Vad gör man när man är trött och behöver muntra upp sig själv?! haha.. jo ett test om hur ond man är! Men jag är ju inte ond och det visste jag redan. Ibland hade kanske livet varit roligare om man varit lite mer ond..bara lite alltså. Tänk att kunna fördriva tiden med att medvetet håna andra människor..eller busringa..eller spotta i någons kaffe på jobbet när dom inte såg? och sedan stå och småflina för sig själv..hm..njäe..jag är inte ond..inte det minsta faktiskt. Men jag tror att kvinnor i allmänhet är mer onda än män! vi som är av det kvinnliga könet kan vara ganska elaka..faktiskt riktigt elaka! vissa kvinnor/tjejer ja t.o.m små flickor är experter på att "låtsasgilla" personer! Ibland kan jag fundera över vissa personers beteende...om jag tar som exempel att du har en arbetskamrat som brukar informera dig i förtroende hur mycket hon avskyr en annan arbetskamrat. Men ändå sitter samma person och skrattar och pratar med denna person så gott som dagligen och det syns inte ett spår av hennes avsky! då brukar jag tänka för mig själv; antingen borde hon ha en Oscar för sitt utmärkta skådespel eller så är det mig hon lurar?! den här personen kanske säjer exakt samma saker om mig till den arbetskamrat hon påstår sig avsky? Hm..hur som helst brukar jag undvika att lyssna eller bry mig på varken det ena eller andra sättet! det är enklare så..eftersom jag har lärt mig att dessa negativa personer är riktiga energitjuvar! Jag kan nog helt ärligt med handen på hjärtat säja att jag föredrar att umgås med män! det är "raka rör" som gäller! gillar man inte en person så har man inga problem att säja det rakt ut! man spiller inte sin tid på att "låtsasgilla" någon! man springer inte och snackar skit bakom ryggen på någon för att vinna på det själv! ibland har jag blivit beskylld för att vara "plump" eftersom jag ibland kan bete mig lite okänsligt och manhaftigt! men jag kan bara utgå från mig själv..om jag nu varit den där arbetskamraten som var avskydd av en annan kollega, då hade jag föredragit att få reda på det direkt istället för att leva i tron att vi är världens bästa arbetskamrater! Yes...sån är jag! sanningen är grym att höra ibland! men ack så nödvändig!

Resultatet jag skulle presentera; (men spårade ur som vanligt..hehe)



Du är 23% ond!

         Du är en aningen ond, fast i smyg!
                    Göra testet?  tryck här



  Det där med i smyg tror jag beror på att jag är kvinna..haha

Postat av: annsan_s

Har gjort det testet för ett bra tag sen, minns

inte vad det blev!



Kram

annsan

2009-03-10 @ 21:40:32
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Tesstamente

Om man ser på vissa dokusåpor så ser det ju onekligen ut som om kvinnor kan vara väldigt falska. Som tur är så har jag inte riktigt stött på den typen och det tackar jag gudarna för. Jag riktigt skäms för mitt eget kön när jag ser den sortens kvinna.. usch! Vi borde vara bättre än så och värna om varandra!



PS. Snälla, inhandla en pannlampa och gå med i min klubb;-)

2009-03-10 @ 21:43:45
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blev jag besviken, hela min illusion med mig som "bad ass motherfucker" gick åt helvete, bara 34% ond:(

2009-03-10 @ 22:28:29
Postat av: Loppan

jag är 48% ond! :o

"Det ruvar en ondska i ditt hjärta även om du döljer det väl!"

2009-03-10 @ 23:31:14
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: litentanta

Haha! Gjorde också det där testet nån natt, är kanske inte lika ärlig som du, lite fegare misstänker jag, men annars är jag inte ovan att få höra omdömen som att jag är "kärutt", manlig typ... Har alltid haft lättare för att umgås m karlar nämligen, hatar det kvinnliga "dubbelspelet" nämligen!

(tror att vi är ungefär lika onda ungefära, sådär lagom kanske?)

2009-03-11 @ 00:57:17
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha, ju mer jag läser om dig, ju mer inser jag hur lika vi är.. Jag gillar också ofta män mer än kvinnor just beroende på det du skrev.. Tjejer kan vara förjävliga, helt enkelt.. Lite "stryk på kinden, kniv i ryggen"-aktiga.. Jag har nästan alltid djupare diskussioner med den manliga delen av ett par.. Men sedan känner jag oxå av om personerna har "bybomentalitet" eller ej.. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men.. det handlar nog om personer som "är sig själva" och inte spelar en roll.. Alltså kan en ren stadsbo ha "bybomentalitet".. Hahaha, hoppas du hajar vad jag menar..

Ha det gott och kika in hos mig lite senare. Har en utmaning till dig!! ;o)

2009-03-11 @ 11:05:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: annsan_s

det var synd. Hahahahahaha vem vet du hihihi



Kram

annsan

2009-03-11 @ 20:17:56
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: anne

23 % ondska kan inte vara så illa, då är du ju massor god och snäll också! Undrar om jag törs göra testet...? ^^

2009-03-11 @ 20:21:35
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja jag får rysningar när du pratar om din kollega... HAr själv haft samma bekymmer när jag jobbade inom äldreomsorgen... Kanske inte hade med de att göra. Men de är otroligt jobbigt,för man vet ju inte vart människan står... känns falskt...

2009-03-11 @ 23:16:23
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Herta

Passar nog inte in i detta test...tyvärr.Lyckades inte bli så väldans.

2009-03-15 @ 19:26:14
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0