Listor är väl kul?!

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Steg in på kontoret.
Vad gjorde du för 15 min sen?
Låg i soffan och kollade på Lets dance
Det sista du sa högt?
Jag ska snart kolla igen...
Det senaste någon sa till dej?
Kan jag ha musik på nu om du ändå inte ska kolla mer?
Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten, vitt vin & lemon fresh läsk
Vad var det senaste du åt?
En sur godisbanan
Vad var det senaste du köpte?

Mjölk, chips till Pe, öra till Pepsi & starka korvar
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Svart
Vad är det för väder hos dej nu?
Vet inte det är mörkt ute men tror det duggregnar
Godaste glassmaken?
Choklad
Drömmer du mardrömmar?
Inte alls numera faktiskt.
Trivs du med ditt jobb?
Absolut! mer vissa dagar såklart.
Favoritklädsel?
Tv tittarbyxor
Favoritlåt just nu?
The boy does nothing
Vad ser du om du tittar till höger?
Uterummet
Vad ska du göra härnäst?
Titta på min favorit Magnus på Lets dance
Höger eller vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Trött & halvdeprimerad
Favoritgodis?
Lakrits 100%
Kläder just nu?
Bruna tvtittarbyxor, svart tröja & brun mysjacka
Sommarplaner?
Husvagnsemester & bröllop
Hur många kuddar sover du med?
Två Jag måste ha min "gosekudde" går inte utan den.
Spelar du ngt instrument?
Nope har spelat gitarr
Morgon eller nattmänniska?
Inget av det! människa punkt!
Vad är viktigast för dig?
Döttrarna & min älskling.
Är du kittlig?
Hm..ja det e jag nog ibland iaf.
Snarkar du?
Det gör jag! riktigt ordentligt tydligen.
Äckligaste insekten?
Fästing! om det är en insekt?!
Stökigt eller välstädat?
Välstädat med lite stök i hörnen.
Vad längtar du efter mest just nu?
Min älskling


Postat av: Maria

Ja den var kul, lånar med den till mig :-)

2009-03-06 @ 23:40:18
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: Pia

Såå, nu har jag läst igenom hela din blogg.. :o)

Intressant läsning och mycket hög igenkänningsfaktorer!! ;o)

Ha en skön lördag kväll!!

PS. Japp, 42 år blev jag idag!! Ds

2009-03-07 @ 17:40:33
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Sur banangodis... mmmmm! Tror jag måste springa ner till affären:-)

2009-03-07 @ 18:59:14
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0