Måndagens rubrik är obefintlig...

Jaha...då var vi redan tillbaka i vardagen igen. En riktig måndag har det varit på jobbet..gäspar bara jag tänker på det. Kollegorna har frågat om jag inte har gjort något annat än varit solen i helgen? (kan ju bero på solbrännan jag lagt mig till med..hehe) Mitt svar har blivit; - nix..det blir så när man är iväg med husvagnen :D det finns inte mycket annat att göra än att koppla av och njuta av solen!

Igår när vi kom hem fick loppan bråttom att väcka upp de övernattande gästerna..haha..hon hade haft en liten fest som inte hade blivit så liten framåt natten. Hon hade nästan fått ha dörrvakter till slut för att stoppa tillströmningen av partysugna människor! Vi hade givetvis gett vår tillåtelse till festen..men det var ganska kul att dottern själv sa; - Aldrig mer att jag ska ha fest!! det var sååå jobbigt...jag bara oroade mig hela tiden att något skulle gå isönder!  Men min lilltjej ska ha en stor eloge! hon hade låst in det som var värdefullt i ett skåp, låst samtliga dörrar till rum hon inte tyckte gästerna skulle vara i...och dessutom hängt upp lakan framför flaskorna i baren.. samt barrikaderat med stolar framför passagen vid bardisken! hehe..hon tänkte väl att om nu någon tvunget ska in bakom baren ska dom iaf ha ett h*vete att komma dit! Dessutom var det undanröjt och uppstädat överallt..alla flaskor och burkar var prydligt sorterade i olika påsar! Mycket bra jobbat gumman! Love you!


     

Postat av: Hannah

Så JÄVLA söt sista bilden på Pebben är! Längtar efter er.

2009-05-04 @ 18:39:11
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Kim P

Ordning och reda, du har uppfostrat henne väl! :-)

Eller som mina kära mor alltid brukar säga:

"Vems dotter - så klok...?" (fast på finska:-))

2009-05-04 @ 19:33:04
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Rejäl dotter och bra kompisar,man har hört hur det kan spåra ur när det kommer objudna gäster,och grattis till solbrännan,har fått lite jag med på rasterna,och ingen grill men åker hem på onsdag så kanske torsdagen kan bli grilldag,ha så bra och du har en bra skyddsängel du med,tänk på vad bra du har det så förstår du,kram.

2009-05-04 @ 20:43:39
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: purplerain

Tack vad gulllig du är. Jag har jobbat som konstnär under åren då barnen var små. Fullt ös med andra ord. Ville vara hemma med dem så jag startade företag och målade för glatta livet. Men det växte sig större och större. Under dom sista åren fick jag flytta ut företaget hemmifrån.KÄNDE ATT DET VAR JU INTE SÅ DET VAR TÄNKT. Så under deras sista år hemma varvade jag ner. Nu njuter jag av livet. Men nu är ju barnen 21 19 och 16 år. Så jag kan måla med gott samvete och behöver inte längre sälja. Får dock förfrågningar hela tiden. Tycker att det är roligt att visa vad jag gör. Men har inte gått ut med mitt namn i bloggen. Det är rätt skön nivå just för tillfället.Men visst säljer jag då och då. Kul att du gillar tavlan. Kram

2009-05-04 @ 20:55:02
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Maria

Hej & tack för helgen som gick!

Min vecka fick börja med en måndag hemma med Filip som blev riktigt sjuk, hade över 40 gr feber imorse men lite bättre ikväll. Men imorgon blir det jobb eftersom Glenn är hemma då.

Kram från Maria m familj

2009-05-04 @ 21:23:18
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: litentanta

Oj, jag skulle aldrig kunna lämna min/vår lägenhet till parrrty-hörna åt min dotter... Inte för att jag inte litar på henne utan för att "de andra" är sisådär kuliga att få hem..

(tom hon säger att hon ALDRIG skulle ha en fest hemma...tur att vi tänker likadant där ivf flinar)



Oliver är gott o julbenta karlar finns det gott om ;-)



Ha det bra och njut av tisdagen nu!

2009-05-05 @ 02:00:07
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Pia

Men du.. vilken duktig dotter du har!!! Stor applåd till henne!!! Härligt att ni haft det bra! Kram!

2009-05-05 @ 16:06:30
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0