Priset man får betala...när man är "hönsamüm"

Idag när jag kom hem från jobbet hade min älskade Hannah redan kommit! Oj vilket kramkalas!! som jag har saknat henne! och nu får jag ta hand om henne en hel helg :D Hennes B har spelkvällar med kompisar ett par gånger i månaden och då tycker Hannah det är roligare att komma hem till lilla müm. Jag tycker det är en bra hobby hennes B har! sluta ALDRIG med den..hehe Lite senare kom min älskling hem, och då hade han även varit och hämtat yngsta sonen som också ska vara hos oss i helgen. På kvällen anlände loppans bästis A eftersom dom skulle "fixa sig" inför "utgången" som dom kallar det för. På min tid sa vi att vi skulle träffas och göra "vid oss" innan vi skulle på "disco". Ja herregud...vad allt förändras..kanske man ändå börjar bli gammal?! haha.. Lite senare kom Hannahs bästa vän L och då blev det kramkalas igen!

Med andra ord har det varit fullt hus här ikväll..med både ungdomar och hundar! vad passar väl bättre då än något lättlagat till middag?! För vad är lättare än att lyfta luren och ringa till Pizzerian?! hehe


Eftersom Petra och hennes bästis A behövde ha skjuts till discot (utgången..hehe) visste jag att jag inte kunde koppla av med ett gott glas vin ikväll...men shit vilken lycka när Hannah sa; - Du kan låta "evamümtaxi" vila idag så kör jag dom!! Åh..det är nu man tackar sin lyckliga stjärna att hon har körkort!! Det kan jag lova att Petra också ska ta fortare än en höna gör nummer två! Men man är ju inte mindre orolig för det..åh..denna ångest så fort dom ska ut och festa!! spelar ingen roll att jag vet att det alltid går bra...det finns så många sjuka människor där ute i vår värld som fått för sig att så fort dom ser en "hona" med kort kjol så är det samma sak som; Come and get it !! Man vet ju inte vad man skulle ta sig till om det hände dom något?!


Som ni ser av ovanstående min så blir jag skräckslagen vid blotta tanken på att det skulle hända dom något..hehe Jag tror att jag eventuellt skulle kunna förvandlas till en sadist eller ännu värre en mördare..om någon skulle skada mina döttrar! men tyvärr så vet man ju aldrig innan hur man reagerar i en speciell situation. Men vem kan anklaga mig? titta bara på nedanstående bilder?? är det konstigt att man oroar sig?? två ursnygga ungdomar som är på sitt värsta "partyhumör". Hoppas ni har superkul tjejer!

  

Postat av: anya

aaaaaw, så söt! :D

vi hade jätte trevligt, och tack för sällskapet ''innan utgången'' ;)



kram, anya!

2009-03-30 @ 21:36:26
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0