Jag har vissa märkliga tendenser...

Idag när jag handlat på Ica maxi och stod i kö till förbutiken...hände en märklig sak. En man modell äldre med kolsvarta solglasögon smög sig upp tätt intill mig och följande konversation utspelade sig mellan oss i en slags hemlighetsfullt viskande;

mannen: - min kollega går alltid med vinst när han spelar här så jag tänkte testa!
jag: - oj...jaha där ser man.
mannen - ja..och du vet han vinner aldrig under 20 000 kr!!
jag; - haha oj så orättvist. vad spelar han då? Lotto?
mannen: - nej,nej det är Keno han vinner på! det är en riktig turbutik detta!! hehe
jag: - ja det måste det ju vara då..haha

Sen blev det min tur...och som av en slump stod en plastbubbla med färdiga keno rader framför mig...haha Det är det jag menar med min rubrik; att bara för en äldre herre med solglasögon kommer fram & viskar om Keno till mig...så ser jag det genast som ett tecken att jag MÅSTE spela! och det hör till saken att jag ALDRIG spelar...eftersom jag glömmer att rätta! det är därför jag bara har postkodlotteriet för då slipper man det.

Hm...men tänk om...det faktiskt var ett tecken?!


                                                                    Bild: svenska spel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0