Gissa vad jag gjorde igår!

Igår eftermiddag anslöt Maria, Glenn & tvillingpojkarna till oss på campingen! Jätteroligt att dem trots steloperation kunde komma iväg en sväng med husvagnen! Som jag skrev om på midsommar fick dem tillbringa det mesta av den dagen på akuten eftersom glenn har problem med diskbråck och har haft så under flera års tid! men nu äntligen har läkarna fattat hur ont han haft och alltså äntligen gjort något konkret åt det! Operationen ägde rum för ca tre veckor sedan och nu är dem alltså här! Jättekul! Och han blir bara bättre för varje dag som går :D

Det första pojkarna gjorde var att hoppa i vattnet eftersom vi faktiskt haft oförskämt fint väder här så är det ca 20 grader i vattnet!

     


En helikopter landade på campingen och en kille hoppade ur och frågade om någon ville åka med..mannen som alltid drömt om att få åka helikopter ville gärna åka och jag var väl mer tveksam. Men..haha..man lever bara en gång så vi tog en tur! det var läskigt och roligt samtidigt..jag blev lite illamående efter en stund..jag tror det beror på tystnaden i hytten..i kombination med värmen. Eftersom man fick ha på sig världens fetaste hörselkåpor hörde man ju inte ett smack och kunde heller inte prata med varandra..men roligt var det!

     
     

Och nu är det vår sista dag på campingen för imorgon måste vi hem..så nu ska jag njuta av solen!

Postat av: Pia

Det låter verkligen som om ni har/haft en härlig semester!!! Kram på dig!

2009-08-02 @ 19:21:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0