Bröllopskorten har kommit

Glad blev jag när jag hämtade posten :D våra inbjudningskort till bröllopet hade kommit! Jag är mycket nöjd med vårt val. Stilrena, enkla och snygga! och typsnittet blev jättefint! Tack smulan för all din hjälp att välja! Anledningen till att vi är ute i så god tid med våra inbjudningskort är för att vi vill att så många som möjligt ska kunna dela denna glädjens dag med oss och för att vi ska ha td på oss att "ragga" fatt på adresser till Ilkkas släktingar som är utspridda i både Finland, Spanien och England. (har jag inte tänkt på...hur ska dom kunna läsa vad det står på korten : / haha..)

Nu kan man "checka" av ännu en punkt på att göra listan på bröllopstorget ! Denna sida kan jag varmt rekommendera om ni går i "giftastankar". Inte lätt att hålla reda på ALLT som ska göras och då finns det en och annan checklista där att följa.

Bilderna är inte så bra men ni får fantisera om hur inbjudningarna ser ut i verkligheten!


     


Postat av: Junitjej

Så fina inbjudningskort!! Jättefina!

2009-02-20 @ 17:45:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Maria

Korten ser jättefina ut...kul att planera en massa nu!

2009-02-20 @ 22:21:09
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Lämnar ett litet fotspår, jättefina kort Eva, förstår att du längtar =)

2009-02-24 @ 00:06:47
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0