Något på E

Hittade detta skojsiga hos Maria med tvillingpojkarna

1. Vad heter du? Eva (mitt namn, slit inte ut det..)
2. Ett ord på fyra bokstäver: Eker (det är väl en sån på cykelhjulet?!)
3. Flicknamn: Elin (drömmen om elin..lalalala)
4. Pojknamn: Egon (ja..det är väl också ett namn?, inte så vanligt men ett namn)
5. Yrke: Ergonom (haha..ja dom vet vad dom sysslar med!)
6. Färg: Elfenbens vit (svårt ord det där..)
7. Klädesplagg: En regnkappa (hm nej men Espadrillos, visserligen skor men det räknas väl?)
8. Mat: Enchillados (låter ju gott..kunde varit skor det  med?)
9. Sak i badrummet: Elektrisk tandborste (jajamen..det har vi!)
10. Plats/stad: Ekeby (visserligen byhåla men kan nog klassas som plats)
11. En orsak att vara sen: Eget dödsfall (morbid humor..haha)
12. Något man skriker: EVA!! (morgon,middag & kväll)
13. Film: En helkväll med Timon & Pumbaa (va?ser inte alla den varje kväll??)
14. Något man dricker: Eye opener (hade man behövt varje morgon)
15. Band: E-type (nja..band och band..)
16. Djur: Emu (en sån har faktiskt blivit lite halvkär i mig en gång..)
17. Gatunamn: Elinebergsvägen (känner ingen som bor där)
18. Bil: Excalibur (sålde min och köpte en SAAB)
19. Sång: Ekorrn satt i granen (tror det var grannens gran?)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elbilsrally (jaja..give me a break?!)


Såhär glad blir man när man klarat alla 20 frågorna!

Postat av: Loppan

HHAHAHAHAHA söt bild! liknar mig när jag inte får som jag vill.

2009-02-22 @ 23:42:47
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahaha! Om man blir så glad vågar jag inte prova, scaaary ju!

2009-02-23 @ 09:28:09
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0