Är detta är ett skämt?!

Förra inlägget fortsätter...killen som kallade yngsta dottern hora dör aldrig upp på mötet med rektorn..nej istället sprang han till polisen och anmälde den kille som försvarade min dotter! Senare igårkväll publicerades detta på HD.se


Hahaha..eller vad säjer man? min äldsta dotter blev ilsken som ett bi och kommenterade det tidningen skrivit..hon ansåg att man som tidning ska ta reda på fakta och inte bara gå på den ena partens historia. Denna kommentar fick ligga kvar över natten och censurerades sedan av tidningen! Min dotter gav sig inte och ville veta varför? inget svar och inget svar...till slut fick hon ett svar från tidningen som mer eller mindre gick ut på att de inte kunde ha en nära anhörigs syn på saken utan isåfall skulle någon opartisk träda fram. Och att det var helt okej att ha sin egen åsikt om saker men...då kanske man skulle skaffa en blogg och vädra sina åsikter i ?! har ni någonsin hört nåt så dumt? vidare menade personen från tidningen att om inte killens uppgifter i polisanmälan stämde borde det finnas en motanmälan?? men hallå? vad är det dom inte fattar?? min yngsta dotter vågar ju inte anmäla killen för hon är rädd för att det blir värre då! ja herregud vart är vårt land på väg?? shit...

Nu ilsknade äldsta dotterns sambo till istället och mailade en massa högre makter inom publiceringsnämnden?! tror jag att det hette...hehe. Han är en man med karaktär dotterns B och just såna här frågor ligger honom varmt om hjärtat eftersom han dessutom pluggat journalistik i USA. Och jag? jag tycker det är en mycket intressant debatt som min kära H och hennes B har startat och följer den med stor nyfikenhet! misstänker att fortsättning följer..hehe



   

Postat av: Pia

Herregud.. man upphör aldrig att förvånas!! Hoppas allt ordnar sig och framför allt, att dottern mår bra!!

Kram på er alla!

2009-05-15 @ 23:16:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Nu är det igång ska bli intressant att se hur mycket fel ni gjort,så är det bara och kvällen va toppen,pigg är jag och ska ut och jobba strax,ha en bra lördag.

2009-05-16 @ 08:42:13
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: anne

Är detta korrekt? Vi hade något liknande i Sörmlands Nyheter nyligen där en handläggare på Soc blev påhoppad av en 16-årig kille, mamman menade att grabben blivit provocerad, och SN tog även in hennes version på något vis senare.

2009-05-16 @ 10:43:17
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Hannah

Japp, man ska passa sig för att bråka med mig och Björn. ;)

2009-05-16 @ 10:52:37
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Kim P

Jag blir så himla arg när jag läser båda dina inlägg om den där händelsen.

Vad fan är det för kille som inte bara anser sig ha rätt att kalla din dotter för hora utan dessutom SLÅ henne???? Vilken kvinnosyn har man då fått sig förmedlad hemifrån? Och att dessutom polisanmäla killen som försvarade henne visar ju att han uppenbarligen anser sig vara i sin fulla rätt att trycka till tjejer som han behagar.

Vilken liten, liten människa.

2009-05-16 @ 13:12:48
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Hejar på dotterns B!!!!

2009-05-17 @ 17:42:46
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: litentanta

Hur går det med det här? Minns sådär halv vagt, skallen du vet.. att dottern blev ordentligt utsatt på Lunarstorm, inget som gick att polisanmäla eller så men jag ringde föräldrarna och drog ut all skit killarna skrev om henne... Inte gick det väl att radera vad som hade hänt, och inte blev det nån riktig repressalie heller för dem, jädrar, ena killens farsa var en riktig gris själv morrar men jag går igång direkt jag hör om nåt "hot" eller nåt sånt mot min unge...



Jävla värld det har blivit, eller hur? Eller så är man bara gammal...?

2009-05-19 @ 09:18:16
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0