Onsdagen avklarad

Sista och avslutande dagen på denna utbildningen idag...och man kan lägga till ännu en punkt på sitt CV...hehe ibland undrar man vad man ska bli när man är stor med alla dessa utbildningar!?

Dagen gick ut på att lära sig delegera på "rätt" sätt och att kunna ge konstruktiv kritik...det är nog så viktigt att kunna i det yrke jag har...men..oftast tycker jag man klarar sig utmärkt med hjälp av lite sunt "bonnförnuft". Dagen gick fort iallafall...och höjdpunkten var nog när kursledarna (Zaiga & Thomas Magnusson) spelade upp en liten egenkomponerad sketch som var hämtad ur vår vardag på arbetet..hahaha Jag tycker det är underbart med människor som bjuder på sig själv! speciellt med tanke på att detta par har arbetat med många stora namn både utomlands och i Sverige!



De mörkrosa slipsarna till bröllopet är nu inhandlade! jag vågade inte chansa på att de fanns kvar om jag skulle invänta "tärnklänningarna" och dessutom hade man öppet köp..så visar det sig nu att det är helt fel färg får jag lämna tillbaka dom och leta vidare! Det verkar svårare att hitta skjortor i rätt färg till tvillingpojkarna...suck..men då kom min smarta svägerska med den briljanta idén att dom kan ju ha vita skjortor och mörkrosa slips eller fluga? Det funkar ju det med..tänkte jag. Jakten började då på slipsar eller fluga i den färgen till pojkarna..men där tog det stopp igen! Åhh..det verkar inte vara den ultimata färgen att välja till små pojkar? haha.. Men eftersom jag är envis som en gammal get..ger jag inte upp så lätt! så nu har jag tänkt såhär; jag tar likadana slipsar som till de stora gossarna (det fanns en modell smalare) och klipper till dom på längden. Hur svårt kan det vara?! Jag ska iallafall försöka...NEJ det fick vi lära oss på utbildningen..det finns inget ord som heter försöka! man ska istället ALLTID säja till sig själv att man ska LYCKAS!


 


Postat av: Anonym

leopardmönstrat is the shit ! :)

2009-05-27 @ 21:53:44
URL: http://sara
Postat av: Loppan

freak över? haha.. vad synd att det inte var dem färgerna, det såg ju exakt ut som på bilden :(( .. men den idén du har nu föreslog jag ju först! :D kram

2009-05-28 @ 09:01:27
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Kim P

Bra inställning! Det går bara man vill och det är nog ingen som kommer att märka att du trixat lite med slipsarna :-).

2009-05-28 @ 14:33:28
URL: http://lasipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0