Välkommen Blixtar och Dunder

Äntligen :D nu mullrar det utanför huset..skönt! inte så att jag älskar åska..men har haft en innerlig "skallebank" heeela dagen..inte ens Panodil zapp kunde råda bot på den..inte den minsta lilla Ipren man heller...hehe Men nu! Ah...nu känner man sig lika fånig som dom man ser på reklamen på tvn...bara Ahh...borta! ingen huvudvärk mer..och regnet får gärna ösa ner utanför huset för jag stannar inomhus ändå..det är ju Desperata hemmafruar på tv :D

Sååå...det var bara det...nu vet ni..hehe


Postat av: Kim P

Usch, huvudvärk är inte roligt. Jag är en Treo-kvinna, det är det enda preparatet som biter på mig.

De Desperata Husfruarna övergav jag för länge sedan, själv ägnar jag tisdagskvällarna åt Patric Jane och hans kollegor i The Mentalist. En himla pysmysig serie med sköna karaktärer :-).



SV: Tum- och tåhållning för mig och maken mottages tacksamt och uppskattas väldeliga :-).

2009-05-26 @ 22:08:18
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: litentanta

En till Treo-tanta här, utan treo o Pepsi stannar ivf en liten, liten del av Västerbotten ;-)



Vi sitter här i kalla ishavsvindar och huvva, lät nästan mysigt med lite åska fast jag vet ju hur det är med dessa lågtryck, skallen har en tendens att vilja sprängas...



2009-05-27 @ 23:50:12
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Pia

Här har vi en Treo-kvinna till!! ;o) Det bästa mot min migrän har alltid varit Treo comp men det skrivs tydligen inte ut längre.. Citodon brukar hjälpa men inte mina två sista anfall.. Köpte ju migräntabletter, som du kanske läste, två stycken för hutlösa 99 kr!!! Tyvärr märkte jag ju det först när jag kom hem!! suck

2009-05-28 @ 20:48:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0