Men Hallå?!

Shit vad det var länge sedan jag var här inne och skrev?! men ni vet hur det är...dagarna blir till veckor...veckor till månader o.sv hahaha

Nej sanningen är den att jag skaffat mig Facebook..ja jag vet..jag var också motståndare till det tidigare men nu när man har det är det som ett gift! grymt roligt! och mycket bra komplement till bloggen...som man måste vårda och skriva underhållande inlägg i. Men vem vet...bloggen kommer säkert att användas den med! En annan kul sak som finns på facebook är alla dessa små tidsfördrivande spel. En favorit har blivit "farmville" så himla kul att börja med en liten plätt mark...och sedan odla ihjäl sig för att kunna köpa större mark, djur osv

Ett stort plus är också att man enkelt får kontakt med människor man inte pratat med på åratal! ja..det är så! nästan alla har ju facebook idag! Kul :D som ni märker vill jag verkligen rekommendera ALLA att skaffa sig facebook för det är verkligen skitkul! och ni som redan har det och läser min blogg får gärna lägga till mig som vän om ni känner för det! skicka ett mail så får ni mitt fullständiga namn...för det är så det fungerar...man måste använda sitt "riktiga" namn. Spännande va?


Update; alternativet är tydligen att söka på min mailadress på facebook som någon smart blond bloggare upplyste mig om...hahaha Tack Sarah


Klicka på bilden om du är nyfiken


Postat av: Sarah

Jag har också fejjan, men jag dissar alla dessa spel - kommer inte ha tid med något annat sen ;)

Har skickat en vänförfrågan - väntar med spänning nu!!!

2010-01-19 @ 19:40:15
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: litentanta

Hej och välkommen åter ;-)



Facebook snurrar på hejvilt här hemma också, har varit där i flera år men totalt inaktiv men nu hade en släkting dragit igång släktforskning så vips fastnade jag där hihi!



Jag spelar inga såna "där" Farm-spel dock utan här är det Bouncing Balls som gäller, testa det och jag lovar att du bygger på ditt beroende!



Ha det bra och kramen!

2010-01-20 @ 10:04:19
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Tant Greta i Afrika

Håller med dig att face book är jättekul, men jag hinner inte alltid att kolla där. Bloggen däremot får mig att tänka till lite över min dag och sedan sätta ord på det. Fast det är klart, jag har mer kontakt med mina söner via facebook. Du hittar mig på mitt namn Greta-Stina Engelbert. Välkommen som min vän.

2010-01-21 @ 20:04:10
URL: http://gretastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0