Äntligen

Imorgon är det äntligen dags! det ska bli så j*vla skönt att slippa tänka på det och förhoppningsvis kunna sova igen på natten! Det är väl konstigt att alla märkliga tankar alltid kommer när man ska sova? jag kan ligga och halvsova (helsova..haha) i soffan vid tv´n men så fort jag kommer in i sängen kommer alla tankar smygande igen. Nu menar jag inte bara tankarna på morgondagen..det kan även vara tankar på annat...sånt man aldrig tänker på annars...

På jobbet har jag verkligen fått ligga i för att hinna med allt som måste göras innan påsk! eftersom jag dessutom måste vara ledig imorgon & torsdag..har jag dessutom fått göra det som ska göras inför nästa vecka också! Så när påsken väl kommer ska jag bara njuta...och förhoppningsvis kunna åka iväg på årets första tur med husvagnen! Det ser jag verkligen framemot så håll tummar & tår att vi kommer iväg!

Och håll även en liten tumme för mig imorgon.. <3 


Postat av: litentanta

Här har jag tummen redo, ska bara ta kvällsciggen

och åla mig ur långkallingarna, se rackarns!



Hoppas att allt går bra, en trevlig påskhelg i

er sån där "låda" och en dag i sänder, ett tag i

taget... (behöver du nån garanti för att det finns

nån som tar emot om du ramlar en gnutta bakåt så

oroa sig inte, jag har mutat in HELA må dålig-botten

för ganska lång botten o även om jag är magrare nu

så jädrar....( Du studsar upp snabbare än du hinner

ana!



Kramis på sig!

2010-03-31 @ 00:15:28
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej Eva,



Precis samma sak som du går igenom med cellförändringar, det hade min mamma också på sätt och vis. Hon hade en polyp som blödde ordentligt och de var tvugna att ta ut den och skicka på prover. Lyckligtvis hade hon ingenting fel med sig, men hon var riktigt rädd, det var vi ju allihopa.



Jag hoppas allting går bra för dig, jag skickar positiv energi!



Kram

2010-03-31 @ 01:00:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Bmamma

det gör jag håller tummarna alltså

2010-03-31 @ 22:43:30
Postat av: bjorne

Ha en fin påskhelg och hoppas ni har det lika soligt som här.

2010-04-03 @ 20:17:05
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: litentanta

Jag inbillar mig att jag redan varit här hemma

hos dig och svamlat en gång, men som vanligt,

jag vet inte :-(



Hur har det gått för dig vännen? Hoppas så att

du slapp ett tungt besked utan fick ett lugnande,

för skulle vi inte satsa på ett bra 2010?



Stoooor kram från en snorig tanta

som inte alls har glömt bort dig!

2010-04-05 @ 10:08:32
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0