Grattis mamma var du än är <3

Idag skulle min mamma blivit 69 år. Nu blev det inte så...och ibland kan jag inte fatta var tiden har blivit av. Jag är nästan aldrig på minneslunden för att sörja henne...ibland har jag dåligt samvete för det. Men jag känner att hon finns överallt...och därför behöver jag inte åka dit för att sörja. Eller sörja är fel ord...för visst sörjer jag henne, varje dag...men samtidigt är jag lycklig...ja det låter helt sjukt jag vet...men jag är lycklig för att jag känner att HON är lycklig! och det är denna känslan jag har med mig varje dag när sorgen kommer över mig.

Lilla älskade mamma...jag överlever detta! när jag var yngre tänkte jag alltid; - vad skulle jag göra utan min mamma? hur skulle jag överleva? men man gör det..på ett eller annat sätt måste man ju..för det finns ju faktiskt människor kvar på denna jord och i denna värld som behöver mig mer än min mamma. Och det är så jag måste tänka när det blir svårt...min mamma har det bra där hon är nu. Och vet ni...jag tror att hon är precis där hon vill vara!




Dansa på lilla mamma! och njut av din födelsedag! Jag älskar dig! och någongång kommer vi att dansa tillsammans igen! <3

 


Postat av: Loppan

Så fint inlägg, och så sant! Mormor har det bra där hon är nu, och någon dag kommer man få dansa med henne. Och visst finns hon överallt, det känner jag med. Hon vakar över oss alla, vår egna lilla skyddsängel :-) <3

2012-02-05 @ 16:44:23
URL: http://petracjohansson.blogg.se/
Postat av: Bmamma

<3<3

2012-02-05 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0