När andra ljuset brinner

I fredags kom min lilla loppa hem till Skåne! hon ska stanna några dagar...men kanske jag aldrig släpper hem henne till götet igen!! hehe

Igår var vi och trängdes med miljoner andra julklappsletande människor på Väla köpcentrum..herreminge med folk!! tur att mannen min bestämde sig för att stanna hemma...tror inte riktigt han hade klarat den julhysterin där var. Men en och annan julklapp blev det inhandlat iallafall!



Hopplös som jag är köpte jag en tidig julklapp till mig själv också...Jag är barnsligt förtjust i allt som har med Buddhism och Hinduism att göra ( som jag tidigare skrivit om i detta inlägg)...och har länge letat efter den dansande Shivan!! och nu hittade jag den! men snål som jag är sa jag först nej till mig själv..sen hann vi inte mer än ut i bilen så hade jag ångrat mig och sprang tillbaka in i butiken och köpte den! Och nu ångrar jag mig inte en  sekund! den pryder verkligen sin plats på hyllan!








När andra ljust brinner är snart lucia här,
Hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0