Äntligen är den j*vla veckan över...

Vilket bra avslut det blev på arbetsveckan verkligen..hehe Dagen började med bokslut..Ja det är det man gör varje månad och nästan ALDRIG får rätt på..hehe När jag kom till kontoret möttes jag av min kollega som förtvivlat sa att det var KATASTROF!! Det fattades nästan 400 tusen totalt på regionen!? haha..tänkte jag! Great! Då blir det till att jaga kostnader hela förmiddagen...och det gjorde jag. När jag till slut skickade mina kommentarer till mitt bokslut hade jag "hittat" nästan 60 tusen kronor på mitt område! Åh vad skönt det kändes att kunna bidra med något iallafall! Vår regionsekonom skrev t.o.m att jag fick en Guldstjärna för mitt seriösa engagemang i jakten på de förvunna pengarna! Nu återstår det att se på Måndag hur det blev i slutändan?!

Nu sitter jag i mitt underbara uterum och avnjuter ett glas vin(eller två..hehe) efter veckans slit och en riktig skitvecka har det varit...så det är jag värd! Loppan och systerkusin "fixar" med löshår och riktigt hår...dom färgar och håller på?! har inte 100 koll på det faktiskt...tycker dom är gamla nog att sköta det själv...hehe och min koll för denna veckan är över nu.

Imorgon ska jag och älskling till underbara Göteborg! skulle nästan kunna tänka mig att bo där själv?! haha...nej du behöver inte vara rädd smulan...jag flyttar inte! Vi har fått en inbjudan på 4 rätters meny minsann!! (många siffror i detta inlägget känner jag?) och matte är INTE min starka sida..så hur jag har kunnat bli chef det fattar jag inte ens själv?!  Oj?! kanske därför det fattas pengar på regionen?? hehe.. Vi ska alltså på Italiensk afton hos min älskade dotter och hennes B. Trevligt...speciellt med tanke på att B´s föräldrar också är inbjudna! tycker om B´s mamma riktigt mycket fast vi bara träffats en gång tidigare. Nu har vi sån tur att H & B bor granne med ett hotell och där är det alltså bokat rum för oss imorgon...hihi..så jag och mannen har planerat att checka in så fort man får och ha lite "primetime" innan middagen! jag har inhandlat vin och nötter som vi ska gotta oss med på rummet! Har ni otur missar vi middagen?? hehe..

Önskar alla en riktigt underbar och avkopplande helg! för det ska jag ha!



Klick klick så blir bilden större

Postat av: anne

Miss middagen bara...Heheheheee....

2009-04-03 @ 20:50:37
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha! Är ni inte här i tid springer jag över till hotellet och hämtar er. ;-D

2009-04-03 @ 22:59:26
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Bmamma

VILKET RUMSNR HAR NI????

2009-04-04 @ 11:38:10
Postat av: Tant Greta

Hoppas helgen, middagen och tiden på hotellrummet blev precis som du ville. Det gäller att passa på.

2009-04-04 @ 15:41:21
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Låter underbart, njuuuut:-)



Så du menar att alla mina påtryckningar på Postkodlotteriet inte hjälpte?! Nej, nu blir det bojkottning!

2009-04-04 @ 17:03:33
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tråkigt att ni inte kom med i postkodlotteriet, men jag är övertygad om att ni kommer att få en underbar dag ändå. Som sagt, det viktigaste är ju att man får gifta sig med sin älskling. Vad härligt dock att få en sån där inbjudan av sin dotter, det är kärlek det!

2009-04-04 @ 19:05:16
URL: http://privataanneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0