Miljonär för en dag...

På Torsdag Kl 14.40 lyfter planet med destination Budapest :D det är dags igen för ännu en resa med mina arbetskamrater..givetvis sponsrad av min kära chef. Ska villigt erkänna att jag inte kände mig så sugen på att följa med tidigare..(jag vet...jag är tråkig och trivs bäst i mitt lilla bo!) men nu när det börjar närma sig avfärden känner jag mig faktiskt riktigt peppad och tycker det ska bli skönt att komma iväg ett par dagar...dessutom har jag hört att dom har underbar stark rökt korv i Ungern...och bara det kan ju göra resan väl värd. hehe



När jag växlade pengar idag kände jag mig som en miljonär...haha..tänk om det varit svenska pengar istället i dom valörerna :D Normalt sett är jag mer en "kortmänniska"..tycker inte om att ha en massa pengar i plånboken. Kvinnan på Forex tyckte dock att jag skulle undvika att dra mitt Visakort eftersom det förekom enormt mycket "skimming" i Ungern. Hm..kul ju..vakna upp och kontot är tömt!! Njäe..jag litar nog på vad hon säjer och använder mitt lilla "guldkort" istället.



Enligt ett mail vi fick av chefen idag skulle det bli regn Fre & Lörd så - tag med paraply och badkläder!  Hm..verkar lite skumt?! misstänker att det kanske kan vara något Spa eller badanläggning inblandat?! Torsdagskvällen är det bokat bord på en restaurang som heter Sir Lancelot...och på Fredagen ska vi tydligen åka på en 3 timmars guidad tur! Övrig tid ska väl spenderas med shopping :D och det tycker man ju om!


Postat av: anne

Jaaa! Klart du åker med till Budapest! Jättehärlig stad (slår inte Prag men ändå!). Jag köpte starka korvar med mig hem och paprikor uppträdda på snöre, de blev fina dekorationer så länge det varade. Vi hittade en mysig jazzklubb, Fat Mo´s tror jag det hette, har nog tändsticksask därifrån i någon väska (röker inte men snor souvenirer). Några var och badade och det hade varit en upplevelse, bada i badhus alltså.



Hoppas ni får en riktigt mysig resa!

2009-04-14 @ 23:49:40
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Pia

men du, vilken mysig resa!! Inget arbete alltså, bara nöjen?? Lyxigt!! Ha ett par underbara dagar!!

Kram!

2009-04-15 @ 18:48:21
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Björn F

Ha en riktigt, riktigt skön resa!!!

2009-04-16 @ 07:13:26
URL: http://www.flintberg.com
Postat av: purplerain

Du får nog trevligt.Skulle gärna byta med dig.

2009-04-19 @ 00:20:55
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: anne

Hoppas resan blev lyckad! Vi hade kul när vi var med mitt förra jobb! :)



Fick ni höra om de statslicensierade tiggarna?

2009-04-20 @ 17:26:45
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Tant Greta

Tänk om min chef skulle vara så gullig och skicka mig på en resa. Tyvärr hindrade han mig från att åka iväg för TVÅ!! dagar för att göra ett besök på hälsoministeriet i huvudstaden. Hade behövt träffa en kollega där för att disksutera träningsmaterial. Det är makt demonstration från hans sida... ja ja jaa,,,

2009-04-20 @ 21:36:36
URL: http://gretastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0