Näää inte redan Söndag :(

Varför måste söndagar komma så fort?! suck.. Fredagen tillbringades med min älskade H och hennes B. Vi invigde deras fina vattenpipa! det smakade faktiskt riktigt gott..så nu är jag inne på att skaffa en egen. Mysigt och avkopplande! På Lördagen körde jag och mannen och inhandlade fina krukor och blommor! och nu är vår lilla sitthörna vid parkeringen klar! vi blev mycket nöjda kan jag berätta! eftersom vi har morgonsolen på den sidan av huset kan vi nu sitta där och dricka vårt kaffe och njuta av solen. Det lät väl romantiskt?  men om sanningen ska fram..när mannen fixar med bilar och husvagn eller sånt man gör på parkeringen så brukar jag ta fram en liten campingstol för att sitta där och hålla honom sällskap..haha..nu kan jag istället sitta lite bekvämare och studera hans allehanda sysslor! Så var det med den romantiken..hehe

Dagen idag har även den tillbringats utomhus...dock av en lite tråkigare anledning...vår bil har börjat läcka vatten...eller rättare sagt det forsar vatten...inte kul alls! Mannen har äntligen lokaliserat var det läcker och nu hoppas vi kunna inhandla reservdelar utan att bli ruinerade och att han kan fixa det själv...under tiden sitter jag såklart vid vårt nya bord och håller honom sällskap! haha.. Under eftermiddagen kom Familjen G på besök och vi diskuterade vart vi skulle styra husvagnarna nästa långhelg...som är redan nästa vecka! Wooopie!

Här hade jag tänkt visa er en liten bild eller två av vårt färdigställda projekt..men tyvärr...det får bli en annan dag. (anledning okänd...)

Postat av: Bjorne

Inget kul när det krånglar,vattenpipa har jag aldrig rökt men kanske skulle prova hur den svala röken smakar,och en sitthörna ska alla ha,det är livskvalite det,har flera stycken hemma som vi kan växla mellan beroende på sol och väder,nu heldag på tåget igen,Sundsvall väntar och 10 dagars jobb igen,ha en bra dag.

2009-04-27 @ 13:36:59
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0