Och vem kunde väl ana det?

Fördrivit tiden med ett litet test..underhållande och lärorikt!

Observera mitt utmärkta resultat! haha..vem kunde väl ana att jag var en sån liten husmor?!



Vill du också undersöka dina dolda talanger? klicka på bilden så kommer du till testet..

Lycka till!

Postat av: Bmamma

shit jag fick bara 7

2009-08-31 @ 22:58:01
Postat av: litentanta

För en gångs skull ska jag inte haka på ett test, hehe, jag är allt annat än en husmora och det sista jag behöver idag, som extra knorr på en..halvtung dag, är väl en sån bekräftelse...



Jo, jag är en sent "utblommad" epileptiker, slog till rakt av för snart 6 år sen, inte det bästa som hänt mig utan... ja, ska jag gradera de helveten jag har gått igenom under resans gång här på jorden så ligger nog just epn risigast till. Kontrollerade, överpresterande, stressberoende och kraftigt sömnstörda personer ska INTE få sånt här skit, diskbråck och kronisk värk känns mer som ja, ja, det tar jag, men inte det här...bläääää.



(och kom inte o säg att man lär sig något av allt man får gå igenom, kände mig tämligen fullärd innan o just nuförtiden när jag brottas med min bejublade comeback i arbetslivet så känns det extra bittert..) Jo, lite kass dag idag kanske men jag hoppas på återstudsen, i morgon vet du, då är det en ny dag haha!



Ha det allra bäst och fortsätt övningskörandet som fru med make du ;-)

2009-09-01 @ 00:10:17
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: loppan

mamma e min lilla husmor :DD och det är vi glada för, annars hade du inte kommit med så bra tips! love you!

2009-09-01 @ 10:33:23
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0