Liseberg den 11/8

I tisdags överraskade vi samtliga i familjen med ett besök på Liseberg! det tyckte vi dom kunde vara värda som ställt upp så mycket på bröllopet! Min lilla Göteborgsdotter blev nog mest förvånad när jag upplyste henne på måndagen om att vi kom upp och lämnade hennes kvarglömda gods på tisdagen! haha - Va?? vadå?? hit? nu fattar jag ingenting?!
Även om inte jag och min man åker så mycket karuseller är det underbart att se glädjen hos alla andra som åker desto mer! Och vi hade en underbar dag och kväll! ...men det var lite kul att försöka komma ihåg vad alla åtta ville äta på Burger king! tur att vår kära B fortfarande levde kvar i sin toastmasterroll..haha..kan man behålla en toastmaster för evigt?

     

        

     



Fyra blöta, trötta guldkorn i mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0