Äntligen Lördag

Inatt skulle jag som sagt vara taxi till dom dansande damerna. Min älskling som kom hem redan igår kväll tyckte INTE det var någon bra idé att jag skulle glida omkring mitt i natten när det var som han uttrycker det "snorhalt" ute..haha
Jag fick lova att väcka honom så han fick köra istället...han är en väldigt omtänksam man, det är en utav anledningarna till att jag älskar honom så mycket! Vi hade tur, för tjejerna ringde redan?! vid tre och ville bli hämtade. Sedan satt dom i baksätet och kacklade om kvällen/natten som om klockan vore åtta på morgonen..hehe Jag vaknade vid halv nio och tog en kopp kaffe och kollade igenom mina favoritbloggar..någon kan ju ha skrivit något roligt under natten! Börjar jag bli beroende?! Är nog ingen fara..haha men mitt intresse för andra människor är stort så därför tycker jag det här med "bloggande" är en excellent idé.

Nu har man en hel underbar Lördag tillsammans med älskling att spendera! Happy time!



Postat av: Loppan

jag älskar både dig och ilkka jättemycket! :) <3

2009-02-21 @ 18:13:38
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Vilken underbar man:-)



Och tusen tack för din fantastiska kommentar, här har du en tjej som gått runt med ett fånigt leende hela dagen:-)



Hjärtligt tack!!

2009-02-21 @ 19:09:50
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0