Tidsfördriv och Sandys...

I förmiddags när jag låg under täcket och surfade runt lite hittade jag en rolig sida..antar att man måste ta det med en "nypa salt" men ändå ganska kul. Om mitt resultat stämmer känns det ganska okej... tror jag är nöjd vi det laget..så att säja. Om ni känner för att testa eller bara vill ha en stunds tidsfördriv hittar ni sidan här



På tal om ovanstående ämne fick jag en fråga av dottern häromdagen; - Mamma..om du hade fått välja mellan att dö nu eller leva för evigt, vad hade du valt? Det behövde jag inte fundera speciellt länge på eftersom jag valt att dö nu. Min förklaring till dottern var att jag inte vill leva för evigt och se alla jag älskar runt omkring mig avlida och jag resten av mitt liv kommer att stå ensam kvar. Som ni märker är inga diskussioner för svåra i vår familj..tycker det är viktigt att man kan prata om ALLTING..och att man framförallt inte är rädd för att diskutera saker.

I eftermiddag har jag varit feberfri så då kunde jag och smulan äntligen ge oss ut på vår lilla shopping runda. Det blev en tur till Center syd...det blir det alltid "om mamma själv får välja" . För att vara ett köpcentrum är det väldigt rofyllt och lagom många butiker. En stor bonus nuförtiden är också att det öppnat en Sandys..världens godaste "Latte" mums! bara det gör att det är värt ett besök..hehe


Postat av: annsan_s

Tack så mycket, alltid kul när nån tittar in

hos mig..kramizzzzzzzzz......

2009-02-12 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0