Korrekturläsning...

I veckan hjälpte min smula mig att beställa våra inbjudningskort till bröllopet. Det är inte helt lätt eftersom det finns en "uppsjö" av kort. Jag visste redan hur jag ville att våra kort skulle se ut eftersom man kan beställa hem provkort. När vi bestämt vilket kort och vilken färg samt antal var det dags att välja typsnitt på texten. Till slut var vi nöjda och skickade vår beställning. Jag bestämde mig för att köpa till tjänsten "korrekturläsning" man vill ju helst att allt ska vara rättstavat när det är en så viktig sak. På mailen fick jag alltså nu korrekturläsa bröllopskortet! Åh så man längtar nu! All text på kortet var helt korrekt! Det som inte stämde var ju (givetvis) färgen på hjärtat..det ska nämligen vara Guldfärgat och kortet ska vara gräddfärgat. Jag är verkligen nöjd med vårt val av kort! Om ni vill kika in på sidan och kanske själv beställa kort gör ni det här
Vi ska även beställa bordsplaceringskort och ev. meny i samma stil men avvaktar tills vi vet hur många som tackar Ja till inbjudan.

Bjuder på en liten "tjuvtitt" på framsidan av vårt kort;



                                             Kortet heter Romantico



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0