Oj vad snäll man kan vara ;-)

När jag körde hem från jobbet ikväll skickade jag ett sms till loppan som var hemma;

(müm)    * Behöver vi nåt i affären?
(loppan) * Ja. Snickers och burn.Hm inget annat vad jag vet.
(müm)    *Haha bara grejor till dig ju? :)
(loppan) *Jaa hahaha :D men vi har allt vad jag vet :/
(müm)    *Äta idag då?
(loppan) * Hm säg de du. Välj du:D
(müm)    *Okej. Love
(loppan) *Love love

Inhandlingen av detta "lilla" skulle ske på ICA Maxi eftersom det ligger på vägen. När jag steg in i affären vaknade "köptarmen"...såklart! Det blev både ny foundation, ögonskugga och nagelfil. Efter den avdelningen fick jag syn på bokrean! Där handlade jag ett par böcker som bara längtar efter att bli lästa. Vandrade vidare in i butiken och fick syn på finfina flanellskjortor som min älskling har när han arbetar, det kunde man ju inte motstå att köpa bara för att jag är så underbart snäll! haha..Innan jag lämnade butiken var min  kundkorg "knökfull" av en massa roliga impulsköp! Känns lite märkligt att gå in i en matbutik och komma ut med allt annat än mat!? Jo förresten...lite ätbart blev det..om man kan räkna snickers och energidryck som mat förstås?! :D

Vad det blev till middag? Enligt tallriksmodellen såklart! chickenbits med pommes..haha vi är såå hälsosamma ;)



Mina romaner och en NY drömbok!! älskar att tyda drömmar...


Skjortor & kartbok till älskling så han kan jobba och tjäna pengar jag kan spendera på impulsköp!! haha

Postat av: Maria

Verkar vara läsvärda o spännande böcker du köpte. Själv gick jag bara förbi bokavdelningen idag...brukar alltid handla lite på bokrean men är så himla förkyld så orkade inte leta böcker. Men det kommer ju fler chanser, kanske ska ta en titt på bokrean på nätet.

2009-02-25 @ 21:10:34
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Haha, det där är jag i ett nötskal. Inhandlar allt som inte är på listan och glömmer hälften PÅ listan. Vad blir det för mat idag då, Tesstamente? Jo, det ska jag tala om för dig. Det blir panerad vas med kokta bokomslag och underlagssmör!

2009-02-25 @ 21:32:01
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst kan man hitta många fina bokfynd just nu ;o)

Trevlig läsning, med eller utan snickers !

2009-02-26 @ 21:15:33
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: anne

Livsfarligt det där, att ge sig in på ICA Maxi när man bara ska ha något litet...Därför undviker jag Maxibutikerna, man kan inte helt lita på sig själv...

2009-02-26 @ 22:03:41
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Pia

Den enda boken, av dina inköp, som inte står i min bokhylla är Tyd dina drömmar.. däremot har jag massor av drömböcker, meditationsböcker, andliga böcker förutom alla dokumentära böcker samt skönlitterära böcker.. Hmrff, märks det att jag ÄLSKAR böcker!! ;o)



Tack förresten för din fina kommentar.. Ja, det verkar onekligen vara hemskt olika vad gäller läxor beroende vem man pratar med och vilken skola vederbörande går på.. :o) Vad vill dina tjejer jobba mot? Grafiskt, journalistik?? Nä, just det, en var färdig med skolan.. Vad pysslar hon med?? Jag vet att det nog står i din blogg och den ska jag ta mig en bättre titt på under veckan(hittade dig idag!)...

2009-03-01 @ 21:40:36
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0