Älskar mitt hem

Fick sms avisering att min matta kunde hämtas på vårt lokala uthämtningsställe! Eftersom jag avslutade min arbetsdag med ett kundbesök på Familia blev jag superglad :D för det innebar (givetvis) att jag gick en sväng in på Hemtex och inhandlade följande; en brun löpare som matchar mattan, två snygga lampor och ruskigt billiga ljuslyktor. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha svarta elr vita lyktor så jag tog både och..tänkte på att Hannah nog skulle älska att ha de vita ljuslyktorna i lägenheten i Göteborg. (jag hade rätt ;) hon sa direkt; dom ska jag ha i fönstret!)

Hannah följde med mig ner och hämtade mattan eftersom det är en ganska stor ryamatta.(200x290) Sen var det bara att börja "röja" i vardagsrummet. Resultatet blev outstanding! Så j'kla nöjd! att en matta kan göra sån skillnad på ett rum :D

Har tänt mina ljus på bordet och sitter bara i soffan och myser...

Ibland är det inte mycket som behövs för att göra mig glad och nöjd med mitt liv :D

(nä ge henne en "sketen" ryamatta så blir hon gla´ ;tänker ni...hehe)


  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0