Den utlovade tjuvtitten på brudklänningen

I Fredags hämtade vi äntligen min brudklänning! Åh den var precis så fin som jag kom ihåg den :D och nu hänger den här och bara väntar på den stora dagen. Varje dag kikar jag in i rummet för att se så den är kvar..hehe

Eftersom jag inte vill avslöja helt hur den ser ut får ni nöja er med bilder på vissa utvalda delar! Håll till godo..resten får ni se i Augusti.

     
Klicka för större bilder..

Nu är det mesta ordnat till bröllopet..trodde vi..men nu visar det sig att den person som vi hyrde lokalen av för ca ett år sedan är som uppslukad av jorden! det tråkiga om vi inte får tag på människan är att då står vi inte bara utan lokal utan även mat! haha..ja herregud vad ska man göra annat än att skratta åt eländet!? Ibland är det inte bara bra att vara ute i god tid med sina bokningar!

Men vi har en plan B om det inte löser sig..men jag har stora förhoppningar om att mannen ifråga snart hör av sig eftersom vi nu kontaktat styrelsen som äger lokalen! Ni tror väl inte vi ger oss i första taget..en deal är en deal!

Bara 4 dagar kvar till semestern..sedan kan jag jaga livet av honom dygnet runt...hehe

Postat av: Sarah

Den ser underbar ut!! Hoppas det löser sig med lokal o mat - jomen det gör det säkert :)

2009-07-13 @ 22:32:33
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: litentanta

Bra att du bestämt dig, ang donation, oavsett vilket val du gjort :-) och vilka härliga broderier, den ser vanvettigt välarbetad ut det lilla jag kan luska ut!



Hoppas du får tag i gubbafan också, snacka om att du är cool, jag skulle nog ha klättrat efter väggarna minst sagt, är ju lite av ett kontrollfreak nämligen!



Kramen på sig och ja, vädret ska vända och bli bättre, tror att det var tills just nästa veckan, eller hur? ;-)

2009-07-14 @ 00:27:33
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Björns mamma

Ursnygg klänning hör av dig om det blir knytkalas

2009-07-14 @ 07:35:54
Postat av: Bjorne

Ser jättefint ut det lilla vi får se,hoppas det blir en helbild frampå och tror säkert det ordnar sig med lokaken,lite orättvist att du har fyra dagar till din semester och jag börjar jobba på måndag ja,men så är det,blir nog en resa till tippen idag med,ha så bra.

2009-07-14 @ 08:18:21
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Kim P

Det lilla du visar ser jättefint ut! Ska bli spännande att se den i sin helhet.

Hoppas det löser sig med lokalen också.



I lördags var jag iväg och träffade min bästis som ska gifta sig 1/8 (vars möhippa jag inte kunde vara med på). Vi hade en alldeles egen liten "hippa" med en massa tjejmys och trevligheter. Bland annat var vi och kikade på hennes brudklänning och den var helt SAGOLIK och så väldigt mycket Hon :-).



SV: Ja, visst är det ett fantastisk hus! Dock tror jag nog att det kräver betydligt mer än bara lite färg...:-).

2009-07-14 @ 09:15:38
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Pia

Guuuud, vilken snygg klänning.. Oj, va vacker du kommer att vara!!! :o)



Ja, det här med planering av saker och ting.. det är både tidsödande, stressande och samtidigt skitkul!!! :o)

2009-07-15 @ 16:00:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härligt förtitt vi fick, så fiiin!

2009-07-21 @ 21:57:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0