Helgen som varit

Äldsta dottern kom ner i Torsdags och ska stanna till efter midsommar..detta kan nog förklara en del av min frånvaro från bloggen..inte så att jag är världens mest aktiva bloggare..hehe..jag kan avundas de bloggare som verkligen har något att skriva om varje dag! ja ibland flera inlägg om dagen!

Fredagskvällen tillbringades med att fira en lycklig student! man minns själv hur lycklig man var den dagen! ingen mer skolplikt..man kan göra ett aktivt val om man vill fortsätta läsa eller inte! och personligen tycker jag att med alla de krav våra ungdomar har i skolan idag kan de behöva att bara få vara efter studenten! Mycket trevligt firande blev det iallafall med god mat och dryck..kanske lite för god dryck för min del..hehe..ojojoj det kändes om inget annat igår..ni vet lite bakis & skakis.

Studenten var hur söt och lycklig som helst..och jag tror att hon uppskattade våra presenter! vi hade tänkt till lite och utnyttjat bloggvärlden där vi luskat reda på att hon är en Twilight fantast..och efter mycket googlande och letande fick vi till slut tag på ett armband med berlocker. Och att döma av hennes glädjetjut när hon öppnade presenten så tror jag inte hon hade väntat sig det! Kul att kunna glädja och överraska ibland! 


Twilight armbandet


Men nu är det roliga slut och imorgon väntar vardagen igen..suck...semestern känns plötsligt så väldigt långt bort! Det är nu man ångrar att man inte valde att bli lärare istället...haha..då kunde man ju haft lite längre ledighet på sommaren! Fast å andra sidan kan man flexa ganska mycket med arbetstiderna på mitt arbete också så man ska väl inte klaga.

Postat av: Bjorne

Min semester börjar på onsdag så när det ena roliga tar slut så börjar det andra,och ursäkta om du har haft det på din blogg ,visste inte det,fick det själv med mail för ca 2 veckor sedan och lite annat var det oxå.ha en bra kväll,kram.

2009-06-15 @ 16:05:58
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Annette

Eva, det var så kul att träffa er!!! Alldeles för länge sedan...Visst blev Malin ÖVERLYCKLIG för armbandet, hon är helt frälst i ALLT vad Twilight heter så det var perfekt, tack! Ja nu är allt planerande över-puh-och vardagen tar vid...Pussar och kramar från Annette.

2009-06-15 @ 16:59:48
Postat av: Morsanmia

Studenten känns långt borta samtidigt som om det känns som igår. Fast lite minnesluckor finns det ju av andra anledningar

2009-06-15 @ 20:19:47
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com
Postat av: Anneli -Fru J

Tack för dina ord, jag ska försöka ta dom med mig.

Det är bara så svårt att ge det tid när man vill så mycket.



Coolt det där med årtalen, tror också på sånna saker.



Studenten, shit det var länge sen man själv tog studenten, minns det knappt. Men roligt var det, det kommer jag i alla fall ihåg :).

2009-06-16 @ 01:33:46
URL: http://privataanneli.blogspot.com
Postat av: Kim p

Vilken kanonbra studentpresent!! Det låg omtanke bakom den :-).



SV: Mina föräldrar och syskon bor alldeles för lång borta för att det ska fungera att träffas för en fika. Det blir till att resa och resor kostar pengar, så tyvärr är tillfällena vi träffas inte alls så många som jag hade önskat :-(. På onsdag nästa vecka kommer dock mor och far till oss och ska stanna 1,5 vecka :-).

2009-06-16 @ 09:36:50
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 11:15:12
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: litentanta

Misstänker att det är hennes bästa present nånsin, tänk om den här morsan kunde tänka till lite också? Fast jag har ju ett par år till kvar innan studenten ivf, hoppas lite smått på en religiös uppenbarelse eller nåt annat som tar fram asketen i henne... skrattar



Har inte varit så aktiv på nätet heller så jag har nog MASSOR att läsa ikapp, börjar NU med morgon-Treon (sov alldeles för länge, jag vet...) och första titten!



Kram

2009-06-16 @ 13:15:49
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Tant Greta

Gasdriven grej, nummer och sommar, nu har jag fått något att tänka på. Är själv lite av en prylfantast, tror på det okulta och längtar efter semester och att komma hem till Skåne i Juli. Stora kramen

2009-06-16 @ 13:41:26
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tiden går fort när man har roligt säj.



Men säkert skönt med semester!

2009-06-16 @ 14:33:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tesstamente

Jag kan tänka mig att kvarteret ekade av glädjetjut:-D



Underbara, underbara Eva, tack för ditt fina farväl! Jag som bölar när kaffekokarn slås av, fällde minsann en tår..



Jag kommer faktiskt att sakna vårt utbyte, sakna dig:-(



Så många kramar att mina armar domnar bort!

2009-06-16 @ 19:56:13
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, vilket snyggt armband!! Var har ni köpt det? Mina tjejer fyller ju år i aug och det vore ju en toppenpresent till dem..

2009-06-17 @ 22:43:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0