Kan nästan inte vänta..

I helgen som gick fick man verkligen en försmak på semestern..och nu kan jag nästan inte vänta tills den är här! nedräkningen kan börja...bara 14 arbetsdagar kvar!

I lördags fick vi besök på campingen av smulan och hennes B. Jättetrevligt som vanligt att umgås med dem. Det blev en heldag med strandbesök, mys med hundarna, grillning och kortspel! Nja..förresten det där med kortspel avslutade vi ganska snabbt eftersom min gubbe hade egna "hittepåregler"..haha

     
Stranden                             Elmo under vagnen            Hundar söker skugga

     
Elmo gillar att pussas         och att busa                       Pepsis place


När vi kom hem hade loppan haft fest! ja det visste vi om att hon skulle ha..och dom hade faktiskt städat riktigt fint efter sig :D det enda vi behövde ta hand om var poolen..hm..det hade väl badats hejvilt kan jag tänka..så den var full av gräs! en granne hade tydligen inte varit så förtjust en festens "apmusik" (som min gubbe kallar deras dunkadunka musik för) så hon hade sagt till dom att sänka volymen..jaja..det får man väl ta om det inte händer så ofta! tycker det är strongt av loppan att lyckas hålla så rent & snyggt och att ingenting går sönder! med tanke på att dom tydligen varit över 30 personer till slut! Det är sånt som skapar förtroende för dottern vill jag lova :D och även det som gör att man vågar lämna huset då & då...hehe

Idag har det varit varmt att jobba..misstänker att vår luftkonditionering på kontoret inte riktigt fungerar som den ska. Men herregud man ska inte klaga..det finns dom som har det mycket värre..jag kan ju åtminstone gå ut och ta luft när jag vill! Och på eftermiddagen/kvällen när jag kommer hem byter jag om till badkläder direkt och tar ett dopp i poolen! Helt underbart! Älskar sommaren och solen! och jag älskar att ha semestern att se framemot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0