Linköping Here We Come...

Idag är det alltså dags! Håll tummen att det går bra för oss på castingen. Den går ut på att vi ska bli fotograferade vilket jag hatar! klarar inte av att se mig själv på seriösa bilder...jag är inte vad som kallas "fotogenic"..en kort intervju, vi ska också få berätta om vårt bröllop samt avslutningsvis få svara på 15 kunskapsfrågor gemensamt. Om detta första moment går bra (om jag förstått det hela rätt!?) kommer vi att bli kontaktade igen och få vara med i tvprogrammet där vi alltså då har chans att vinna pengar till vårt bröllop! Det hade ju varit jätteroligt såklart att komma så långt..men bara att få åka dit idag och vara ett av de utvalda paren tycker jag är en vinst i sig..och  definitivt ett upplevelse utöver det vanliga! (vem försöker jag lura?!hehe..klart som f*n att man vill vinna!!)

Ska försöka ta lite bilder om man får?! så ni kan få dela mitt/vårt äventyr! Nu ska jag rota fram passande kläder..och det kan nog ta en stund om jag känner mig själv rätt..haha Tänk om man kunnat ta det så easy som gubben istället? han säjer; - Äh..vi åker dit och är oss själv och ser det som en rolig grej..så får vi se vart det leder! Han har ju rätt, det vet jag...man kan ALDRIG förberedda sig för vad som komma skall! Så...nu börjar äventyret...wish me luck!


Postat av: Hannah

Det är så spännade! Du MÅSTE ringa mig när ni är på väg hemåt igen! MÅSTE! :-D

2009-03-23 @ 10:11:41
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Jag säger lycka till ,jag hade aldrig vågat va med själv,kan sluta med att ni hamnar med i farmen eller nåt,men håller tummarna.

2009-03-23 @ 19:22:51
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att dagen varit spännande! Och att det gått bra för er förstås!

2009-03-23 @ 19:46:36
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0