Måste erkänna att det är olidligt...

Inom 14 dagar skulle Postkodlotteriet höra av sig om det var vi som var de lyckligt lottade att få sitta i "heta stolen". De skulle höra av sig oavsett lovade dom...och jag måste ekänna att det är olidligt! Å ena sidan tänker man: Äh varför skulle dom välja just oss?! Å andra sidan tänker man: Klart det blir vi?! Why not liksom?! Vet egentligen inte om det var en bra idé att dom skulle ringa oavsett vad? Jag menar tänk er att telefonen ringer och det är Pia eller Daniel från lotteriet...

- Hej Eva
- Eh hej! (det är vi!! det är vi som kommit med!!)
- Jag vill bara meddela att det tyvärr inte var Er tur denna gång.
- Eh...okej...det gör inget...bättre lycka nästa gång.
- Tack för Er medverkan iallafall! Hälsa Ilkka!
- Okej..tack för du ringde.

Haha...jag inbillar mig att jag inte kommer till att bry mig om det inte blir vi...samtidigt som jag känner att jag ALDRIG har varit så nära att vinna något i hela mitt liv! Jag försöker koncentrera mig på något annat...tänka på något annat...men det är svårt...tro mig! Skulle önska så innerligt att det var vår tur! Skulle önska så innerligt att vi bara fick chansen! sen är det ju vårt eget fel om vi väl sumpar det när vi är där..men då har vi åtminstone haft chansen! 



Ikväll ska jag på ett "homeparty". Vet inte riktigt vad det är som erbjuds men skulle gissa på att det är olika "ihopapysslade" saker som t.e.x ljus och påskpynt! Jag älskar verkligen sånt! hoppas att det är lite humana priser så kanske man kan göra ett köp eller två! 

Postat av: Tesstamente

Jag VILL verkligen att det ska bli ni!! Finns det ingen sida eller nåt som man kan gå in på och trycka på:-)

2009-03-25 @ 19:54:39
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi håller tummarna för er att ni kommer med! Låter ju som ni hade en kul dag i Linköping!

2009-03-25 @ 21:18:45
URL: http://tvillingpojkarna.blogg.se/
Postat av: Petrich

Jag håller tummarna, kan knappt vänta innan jag får veta!! :D

2009-03-26 @ 04:40:58
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Pia

Ni verkar ha haft ett spännande äventyr.. Klart att ni kommer att vinna.. det finns faktiskt inga andra alternativ.. så det så!! :o)

2009-03-26 @ 20:49:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0