Utmaning!! de e kul!!

Jag gillar utmaningar! nu fick jag en ny av min lilla mjölksyster

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
under det understa av de två lakanen. Larmet ringde varje gång (Äcklig heter boken)

2.  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
Soffbordet i tvrummet

3. Vad såg du senast på TV?
Greys anatomi (Me loveit!)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Fem över tio
Oj e hon redan tjugo över tio!!?

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Loppan som smattrar på laptopen och hennes "apmusik" hehe

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Hm..hämtade loppan vid bussen

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
Min knäckebröds macka. mums!

8. Vad har du på dig?
 Svart helmysig morgonrock haha ja okej kvällsrock då!

9. Drömde du något inatt?
Njae..inte något jag kommer ihåg.

10. När skrattade du senast?
Nu precis åt en lemur på you tube..haha

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
En väggtv(stoor) klocka, tavlor, hm..och en del skruvhål vi borde spackla igen?!

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja..vinterdäck vid garaget när jag kom hem! ringde gubben och frågade varför dom stod där?
Då svarade han; lilla gumman dom har stått där ca tre månader!!haha

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Inspirerande!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj?! pinsamt..somnar ju ALLTID så jag minns inte..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Allt mina nära & kära önskade! och givetvis lösa mina skulder.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Hm..jag kan inte böja min vänstra tumme..har aldrig kunnat..så den liknar ett pekfinger..haha

17. George Bush?
Åh!  det mealet äter jag alltid på Burger King?!

18. Ingen fråga?
Skönt med lite paus..

19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har två flickor H&P men om jag skulle haft en pojke skulle det bli Markus

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Aldrig i livet!! jag trivs så himla bra i Sweden! finns så mycket att uppleva här så det räcker & blir över.

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Du är hård men rättvis! precis som jag!

23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?

smulan

maria

loppan

annsan

Postat av: annsan_s

Jag gjorde den utmaningen i går!

2009-03-11 @ 23:14:44
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Har redan gjort den.Natti natti..Kramizzz



Utmaning

Jag har blivit utmanad av attis Titta in och säg hej till henne.



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Riskerade att bli sårad igen.Till skillnad från Charlie var han inte ute.



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Dörren till sovrummet..



3. Vad såg du senast på TV?

Melodifestivalen.



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

9:50

Rätt svar var 9:58



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Kaffebryggan..



6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Körde bil hem från jobbet.



7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Läste ÖA.



8. Vad har du på dig?

Tröja, långkalsonger strumpor.



9. Drömde du något inatt?

Minns inte.



10. När skrattade du senast?

I går kväll, när jag var hos en äldre person ( Jobbade ).



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor, spegel.



12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Nej.





13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Rolig.



14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Såg en film i lördags kväll, minns inte vad den heter.



15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Först skulle jag köpa ett nytt hus, en till bil, för vi har bara en, resa ut i världen

skänka pengar till dom behövande och till familjen.



16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag är blyg.



17. George Bush?

Ingen kommentar.



19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Han heter Thomas ( Har bara ett barn).



21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Nej. Trivs så bra i Sverige



22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Välkommen .



23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Matilda

Anna

jane

diana



2009-03-11 @ 23:19:52
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Jag

Tack,de känns bra att veta att de finns andra som är/var lika förvirrad som jag...Jag har insett under denna period att jag inte är ensam...Även om di ibland känts så... Jag börjar ju så skata nu lära mig att våga... O jag mår ju bara bättre o bättre...Men de kommer att ta tid...

2009-03-12 @ 20:28:32
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Makrill

Vilken mysig blogg! :)

2009-03-13 @ 12:14:01
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul att du antog utmaningen!! ;o) Bra svar!!

2009-03-13 @ 21:43:29
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0