Är man född i vågens tecken...

Jag är född i vågens tecken..alltså är det min medfödda "plikt" att vara fundersam och väga allt för och emot..haha När det gäller det här EU valet som alla tjatar om har jag absolut INGEN susning om vad som är bäst att rösta på. Och man vågar ju inte ens nämna att man INTE ska rösta..

VA?? SKA DU INTE RÖSTA??NÄHÄ!! BARA VAR EN SMITARE OCH SKIT I DET! GÖR INTE DIN PLIKT SOM GOD MEDBORGARE...MEN DU SKA BANNE MIG INTE GNÄLLA SEN! NÄR DET BLIR SOM VI SOM HAR RÖSTAT VILL!!

Ojoj...eller voine..voine..vad göra? Jo som den våg och test älskare man är..så letar man upp ett test som får välja vad man skulle kunna rösta på. Skönt och bekvämt...problemet är ur världen..utan att jag behövde anstränga mig speciellt mycket..och jag kan fortsätta var politiskt oaktiv!

Men snacka om att man blev överrumplad av resultatet..hehe..kan testet ha varit manipulerat?! (fri tolkning..på det där)



Är du också ovetande men vill göra din "plikt"? klicka på bilden & ta testet :D

Sååå...vad säjer du kära Flintberg..e resultatet tillfredställande?

Postat av: litentanta

Jävla skit.... oops.... det är nåt strul när jag ska skriva kommentarer så jag alltid får börja om, namn o sånt bara försvinner jämt :-(



Ska köra testet men det återstår att se om jag vågar avslöja mitt resultat, har en tanke redan nu liksom men saknar ju vettiga argument till varför jag egentligen borde rösta på just dem....



Svammeltanten tassar iväg ;-)

2009-05-28 @ 22:58:56
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: litentanta

hehe! jag fick det parti jag "önskade", det var inte helt fel alltså, men det är ju lite så, man vet ju åt vilket håll man lutar liksom...



http://www.aftonbladet.se/nyheter/euvalet/article5117653.ab



Kanske var det det testet du gjorde, kände inte igen din bild därifrån dock och min dator vägrade att gå in på den länk du lagt upp men i annat fall har du ett test som heter duga att ta tag i ;-)



Vad jag ska rösta på? Hmmmm, en cliffhanger hära nämligen, avslöjar det när jag är "klar" med lite pyssel så välkommen åter hem till jag som vi säg hänna ;-)

2009-05-28 @ 23:25:48
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Loppan

RÖSTA PÅ PIRATPARTIET MAMMA!!

2009-05-29 @ 00:15:01
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Björn Flintberg

Absolut! :) Men det förvånar mig inte så mycket. Många som tror sig vara socialdemokrater och har en uppfattning av vad de står för, blir förvånade när de tar tester. Det de tycker är egentligen mer av moderaternas eller centerns politik (innan var det folkpartiets område men de sprang åt höger rejält efter förra valet).



Du tror på individen och att man har ett eget ansvar för sitt liv. Det är en "blå" grundsyn, så rösta du på! :)



jag kommer ju inte kunna lägga min egen röst på moderaterna i EU-valet, det får vänta tills riksdagen, utan jag röstar på Mattias Bjärnemalm i Piratpartiet. Då blir i alla fall Pe glad ;)

2009-05-29 @ 08:50:11
URL: http://www.flintberg.com
Postat av: Kim P

Jag gjorde också ett sådant där test och enligt det så kan man inte vara mer kristdemokrat än jag är. Hmmm....

Det var sannerligen inte det partiet jag röstade på i riksdagsvalet i alla fall :-).

2009-05-29 @ 10:51:16
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Pia

Det där testet måste jag göra!! Blir det Moderaterna... skjut mig!!! ;o)

2009-05-29 @ 23:30:58
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0