Vem skulle jag vara idag...

en fråga jag ofta ställer mig är faktiskt den; Vem skulle jag vara idag utan ER? Under nästan halva mitt liv har ni funnits där...hjälpt mig att bli den jag är idag. Format mig som människa och person. Spelar ingen roll om jag gjort rätt eller fel så har ni alltid funnits vid min sida. Aldrig dömt mig...alltid förlåtit. Alltid gett mig en anledning att skratta, gråta eller grubbla.

Vi är som bästa vänner...samtidigt som jag försöker vara en förebild...inte helt lätt ibland när man är "ung i sinnet". Men ni tar det...ni förstår. Ibland behöver vi inte ens säja något...ni vet vad jag tänker och jag vet vad ni tänker. Vi är sammansvetsade i tyst samförstånd för all framtid! Och INGEN kan någonsin dela på oss!! jag känner i mitt hjärta när ni mår dåligt eller är ledsna. Jag försöker alltid vara så rättvis som möjligt för att ingen av er ska känna sig bortglömd eller mindre älskad.

Ni är mina underverk! det bästa, dyrbaraste och vackraste jag någonsin skapat! och jag är så stolt över er! om ni visste hur stolt jag är...det känns som att jag har lyckats åstadkomma något fantastiskt utan att ens ha behövt anstränga mig speciellt mycket!

Jag kommer alltid att prioritera er framför mig själv! det är bara något jag vill och ingenting ni kan påverka! det är bara så det är...jag skulle vilja ge er allt och mer därtill. Jag kommer alltid att stötta er..ni kommer alltid att kunna vända er till mig..spelar ingen roll vad det gäller så finns jag där för att hjälpa! det var den uppgiften jag tog på mig en gång i tiden när jag väkomnade er till världen!

Jag finns här för er! och ni ska ALDRIG behöva känna att ni inte finns för mig! för det gör ni på ett sätt som ni nog inte förstår själv...ni finns för mig bara genom att finnas! och det är jag som ska vara tacksam! för vem skulle jag vara idag utan ER?



Jag älskar er mina underbara döttrar!!!


Postat av: litentanta

Så härligt att både få se och höra från dig igen, du har verkligen långa pauser numer ;) Hoppas att allt är bra, att hälsan är som den ska vara (kram har funderat ska du veta!) och vilket härligt inlägg du bjöd på. Döttrar ja, vad vore livet utan dom?



Ta hand om dig!

2011-02-06 @ 23:38:59
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nämen. Underbara, älskade och bästa mamma. Vilket fint inlägg. Blir alldeles rörd såhär en tidig morgon. Du är bäst. Jag älskar dig med. <3

2011-02-07 @ 07:41:31
URL: http://www.hannahjohansson.com
Postat av: Pe "Loppan"

aww.. jag är helt tom på ord, det du skrev gjorde mig otroligt glad!! jag är så lyckligt lottad att just DU är min mamma, jag hade inte kunnat få någon bättre, vi, du och jag och hannah passar ihop som pusselbitar och jag har så otrolig kul och roligt med er båda två! Varesig vi sitter vid varsin dator eller är i olika rum så trivs jag alltid, för jag vet att du finns här! jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig, du finns i mitt hjärta och där kommer du finnas föralltid!! Jag älskar dig müm!! <3

2011-02-07 @ 16:47:49
Postat av: evamüm

Haha jag vet inte var jag får allt ifrån? helt plötsligt efter flera månaders blogguppehåll så känner man för att tömma sig totalt på känslor! Måste varit tomheten efter er som skapade det inlägget.



Litentanta: Åh vad glad jag blev :D tänk att du funderat på lilla mig? jodå jag lever och har hälsan i behåll. Ska försöka hålla liv i bloggen lite oftare nu! Tack!

2011-02-07 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0