Not a day goes by...

Idag 2011-10-29 är det ett halvår sedan min mamma gick bort. Jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen! hur kan ett halvår av ens liv bara försvinna? ett halvår som för ett halvår sedan kändes helt omöjligt att leva har jag nu levt. Utan min mamma. Ett halvår som ska bli ett år...och ännu ett år...resten av mitt liv. Utan min mamma.

Men jag kommer förevigt bevara hennes minne i mitt hjärta...och även om det inte syns utanpå mig...lider jag varje dag, timme, minut och sekund av att inte bara kunna lyfta luren och ringa henne. Jag har ett sms sparat på min mobil som mamma skrev när hon låg på sjukuset...det läser jag ibland när saknaden blir för stor.

"Klart jag inte glömmer lilla stumpan...jag älskar dig oxå... Kram på er godnatt nu ska jag o nasse sova :D"

Sorgen och saknaden efter en älskad människa blir man aldrig av med...men man lär sig leva med den.

Ett halvår har redan gått...det känns som det var igår vi satt i soffan och skrattade..min man, jag och mamma.



Bilden är tagen julafton 2008


Postat av: Hannah

Nu lipar jag på ett fik. Så fint mamma. Jag var nyss i Domkyrkan och tände ett ljus. Saknar henne..

2011-10-29 @ 14:27:22
URL: http://www.hannahcharlotte.se
Postat av: Loppan

Så fint inlägg! Vi saknar henne allihopa, men kan förstå dig mer, det är ju din mamma. Men vi får som sagt försöka se allt positivt, men hon kommer föralltid vara saknad, idag kommer jag tända ljus hemma i vår lägenhet för älskade mormor. Love you

2011-10-29 @ 17:51:03
URL: http://petracjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0