Redan morsdag igen <3

Hela underbara helgen har tillbringats med äldsta dottern och hennes blivande man. Igår fick vi följa med och titta på kyrkan och festlokalen! Och jag känner mig nästan lika förväntansfull som dottern...tiden går fort nu och plötsligt är den stora dagen här. Tänk min lilla flicka ska gifta sig. Ibland kan jag inte förstå hur gamla mina döttrar faktiskt är...jag tycker fortfarande dem är små..då måste jag påminna mig själv att när jag var 21 år var jag faktiskt både gift och hade fått mitt första barn.

En annan sak som kan göra mig så innerligt glad är att mina döttrar har en fantastisk relation med varandra. De fikar och shoppar tillsammans. När jag var yngre var jag alltid så avundsjuk på tjejkompisar som hade en syster...själv är jag ju uppväxt med fyra bröder.

När vi var i Göteborg sist fick jag mina morsdagspresenter av yngsta dottern eftersom hon inte kunde komma ner denna helgen. Äldsta dottern lämnade sina idag innan de begav sig tillbaka till Göteborg igen. Mina döttrar vet att jag hade nöjt mig med ett enkelt Grattis men de vet också hur glad och tacksam jag blir för att de tänker på mig och vill lägga sina surt förvärvade pengar på mig.

Mina älskade underbara döttrar! utan ER är jag ingenting! och även om jag inte kan närvara fysiskt i era liv varje dag så ska ni veta att mina tankar ALLTID är hos er! och jag kommer alltid att finnas här när ni behöver mig!

Tack för de fina presenterna! Love you <3


 

 


 

Sänder en tanke till min egen älskade mamma som inte heller kan vara hos mig fysiskt mer..men det beror på helt andra orsaker än avstånd. Detta är min andra morsdag utan dig i livet och vet du mamma...ja det gör fortfarande ont att du inte är hos mig...men det gör inte alls lika ont som första morsdag utan dig gjorde. Så den människa som myntade frasen "tiden läker alla sår" visste vad han/hon pratade om.


Grattis på morsdag var du än är! Älskar dig <3


Postat av: Loppan

Fint inlägg, tack för du finns för oss, vi älskar dig något så innerligt. Kunde verkligen inte fått någon bättre än dig. Jag är så lycklig över min familj, jag har en mamma som jag har ett underbart förhållande med och som är min bästa vän! Hur bra är inte det? Jag älskar dig, och min familj inklusive älskade mormor såklart <3 Grattis på mors dag till båda <3

2012-05-27 @ 21:15:47
URL: http://petracjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0