Den som spar han har...

Kom precis på mig själv med att vara "dumsnål"..haha När jag tömde diskmaskinen (japp, det är bekvämt med diskmaskin, finns roligare saker att göra än att diska! blogga t.e.x) hade någon?! lagt in en stekspade i plast...som någon hade stekt ägg med i helgen.(hm lägger till en stekspade på skulden, tjejer okej?!)  Denna någon måste ha glömt att plast smälter om man lämnar den i stekpannan för länge?? när jag tog ut stekspaden ur diskmaskinen hade själva "toppen" smält ihop till en liten klump..haha Vad göra Eva då? jo hon tar fram en kniv och börjar "karva" av det brända..men det räcker ju INTE så då tänker Eva; Aha jag klipper av lite av toppen! Inte helt lätt att klippa i hårdplast...hm..när jag äntligen är klar med "friseringen" liknar det inte så mycket en stekspade mer :(  och det är då jag säjer till mig själv; - Vad håller du på med? gick du inte förbi en hel låda med såna j'vla plaststekspadar på City Gross som bara kostade tio kronor!? haha..ibland tror jag faktiskt att snålheten bedrar visheten :D Resultatet av stekspaden? Vassegoa;



Postat av: Kaffetjej

Även om vi inte känner varandra så värmer det att veta att andra i cybervärlden bryr sig .. Tack så mycket .. Ha en bra kväll.. CityGross är bra s

Kramiz

2009-02-23 @ 19:28:21
URL: http://kaffetjej.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Hahhaha, det ser ut som en jättegaffel!

Ska definitivt bjuda;-)

2009-02-23 @ 19:40:18
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Bmamma

hm den där någon finns hos er också han/hon bor här med och hittar på allt möjligt t.ex spelar över fina filmer som man tänkt spara klipper a sladdar som inte borde klippas ja allt möjligt

2009-02-23 @ 20:45:22
Postat av: Svar till Bmamma

Haha..ja och det roliga är att jag frågade precis den kvinnliga Någon om det var hon? det var det inte! och då finns det bara en manlig Någon kvar! Om det inte är grannens Någon förstås?! hehe

Kramar

2009-02-23 @ 21:33:34
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0