Utmaning

Jag har antagit en utmaning från Pia eller "mjölksyster" som jag kallar henne...hehe

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.


Sanningarna som kommer här har väldigt blandat tema (precis som jag!)
1) Det finns inte mycket här i världen som skrämmer mig men...FÄSTINGAR jag hatar dom och jag är maniskt rädd för dom! Kan inte komma på EN enda ANLEDNING till att dom finns! Usch! Och jag som älskar att vara ute i skog & mark..suck.

2) Jag är en person som har lätt för att glömma och förlåta saker men...inuti mig bor en liten "hondjävul" som bara väntar på RÄTT tillfälle att hämnas! och även om det kan ta lång tid...skulle jag kunna vänta ett helt sekel men ALDRIG glömma bort att hämnas!

3) Många tror att jag har väldigt bra självförtroende men...om någon skrattar eller pekar i en affär t.ex tror jag genast att det är MIG dom menar..och börjar genast att kolla så gylfen är stängd, plockar upp min fickspegel och kontrollerar nyllet och frågar dom jag är med om jag ser konstig ut?! haha

4) Om jag ska åka in om affären efter jobbet och handla mjölk & bröd o.s.v köper jag ALLTID ett choklad och äter i bilen hem..och gömmer chokladpappret..hehe Japp, jag älskar Dubbelnougat...kan inte motstå det! mums!

5) En gång på jobbet hade jag slarvat bort ett viktigt papper..istället för att erkänna det sa jag att jag minnsan ALDRIG fått det pappret! Hm...när jag hittade det ett par veckor senare så smög jag ut som en kriminell vid kopiatorn och stoppade det i pappersstrimlaren! ojojoj..not a good girl!

6) Jag är fåfäng...även om det inte tar så lång tid för mig att lägga min makeup på morgonen så skulle jag aldrig kunna tänka mig att gå till jobbet UTAN! herregud...jag gjorde det vid ett tillfälle för jag kände mig lite krasslig..så fort jag kom in på kontoret sa ALLA; - Men herregud Eva! hur ser du ut?! du mår inte riktigt bra va...du är så blek. haha sedan dess går jag INTE osminkad dit mer.

7) Inuti mig bor det en liten flicka som är väldigt naiv. Som vill att ALLA ska älska henne och tycka att hon är världens bästa! och som vill att alla ska vara vänner ALLTID...och att inga krig, sjukdomar, orättvisor och fattigdom ska finnas! Jag vet...superbarnsligt men det är den sorgliga SANNINGEN att jag är så barnslig så jag tänker så!

Det var det! hade säkert kunnat komma på 7 sanningar till..för det är ju också en sanning att jag älskar sanningar!

Jag skickar utmaningen vidare till följande bloggare; Hoppas NI antar den och Good Luck!

Smulan
Loppan
Maria
Björne
Elina
Sweetmama
Anne

Ps/ en sista liten sanning..det svåraste med denna utmaning var att göra länkarna!! haha/ds

 
 

Postat av: Hannah

Haha! Men om jag gör den, vem ska jag då utmana? :-P

2009-03-03 @ 22:00:53
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: anne

Det var väl det jag tänkte....Men fel blev rätt! :)



Jag tar itu med den riktiga utmaningen i kväll! :)

2009-03-04 @ 06:02:00
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha, ditt sista ps var så träffande.. Jag tycker oxå att det är urjobbigt att länka, det tar sån jäkla tid!!! suck Men det är ju klart att man gör det ändå!!



Jag skrattade högt åt din lista.. Mycket intressant!! ;o) Ang smink, läs min förra utmaning: http://anjocapi.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-03-04 @ 18:16:49
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Hahaha, jag tror att du är min tvillingsjäl!! Japp, sitter och bloggar i reklampauserna under Greys.. ;o)

2009-03-04 @ 21:33:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: aNN

2009-03-04 @ 21:46:21
Postat av: Anne

1. jag är rädd för hundar

2. jag är omtänksam

3. jag är delvis sparsam

4. jag blir orolig när B inte har det bra

5. jag är generös

6. jag är viktväktare

7. jag förösker tänka efter före



kort och koncist men ändå

2009-03-04 @ 21:49:53
Postat av: Svar till Anne

Haha..Du e för go! Bra sanningar! Jag försöker också tänka efter före men jag lyckas oftast inte så bra! tyvärr..eller?! njä det är rätt bra ibland att få ur sig saker man inte skule våga säja annars :D



Ps/ ingen blogg ännu?hehe/ds

Kramar

2009-03-04 @ 22:16:10
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Vilka underbart utelämnande sanningar- jag niger av ödmjukhet!



Och nej, alla historier är inte publiceringsbara som du så korrekt gissade. Med hänsyn till mor och far så gick jag med att hålla mig till rumsrena historier, men det bor en liten rebell inom mig så jag tror det snart är dags för att berätta om nåt mer smutsigt.. men det involverar bara mig så jag skada ju ingen:-)

2009-03-04 @ 23:08:41
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: anne

Och så var det detta med utmaningen också! ;)

2009-03-08 @ 15:57:26
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0