Hälsningar till min mamma...

Vi avslutade en underbar dag och kväll i Juli månad med att skriva meddelande till min mamma på kinesiska lyktor. Sedan gick vi ner till bryggan och släppte lyktorna! resultatet ser ni här...i denna lilla film min dotter Hannah fixat! Det var en underbar syn när lyktorna svävade iväg! det måste nästan upplevas! Någonstans inom mig kände jag att mamma tittade ner på oss där vi stod och trängdes på bryggan..att hon skrattade och sa - Haha ni e inte riktigt "kloga" (kloka)
Älskar och saknar dig min lilla "mumma"

Postat av: litentanta

Tittar ju in här och ser en film som får tårarna att rinna... Har en lite sorgsen kväll i kväll, du vet, livet är inte alltid så roligt, och trots att jag gråter så blir jag alldeles varm inuti. Så fint. Jag har missat pappas "dödsdag", hans födelsedag, allt "hans" i år... Känns tungt. Men åren går så fort, det är ju 23 år och jag har ju mest bara vims och sånt i skallen numer så jag tror att han förstår. Det här var underbart vackert, varmt i ett ledset hjärta här i norr.



Ta hand om er, livet är kort och vi ska försöka njuta av varenda minut sägs det! Stor kram från vimsiga tantan!

2011-08-29 @ 00:35:55
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0